פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בשליחת חשבונות נושא התלונה:
הרשקוביץ ברנשטיין קרן וגילי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באופן קבוע בשנתיים האחרונות חשבון הארנונה נשלח אלינו באיחור. החשבון אמור להשלח בתחילת תקופה עם תאריך אחרון לתשלום בעוד 25-30 יום, שזה אמצע תקופה. פניתי מספר פעמים טלפונית למוקד הארנונה בעירייה והדבר לא משתנה, ובכך אנו נאלצים לשלם ריביות על פיגורים בתשלום. מספיק ששבוע לא לוקחים דואר לרגל חופשה, וכבר מפגרים במועד האחרון לתשלום. יש לי הוכחה שעל המעטפה מוטבע תאריך שליחת המכתב 23.3.12 ומועד אחרון לתשלום 30.3.12 על חשבון של מרץ אפריל. למה קשה לשלוח את החשבון עד ה-5.3.12 לכל המאוחר כפי שמקובל. נשמח מאוד אם נזוכה על כל התקופה החל מה 11.5.2010, כי זה ממש לא בסדר! כל הזמן אנו בתחושה שהעירייה עושה זאת בכוונה על מנת לגזול ריביות שלא כדין!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח חשבונות ארנונה ומים עד ה-5 בחודש ולא שבוע לפני מועד תום התשלום. פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
טובה דואני סגנית מנהל שם ותפקיד:
במענה לפנייתך הריני להשיבך:

1. ח-ן הארנונה והמים נשלחים זה למעלה מ- 20 שנה בכל חודש אי זוגי התאריך
לתשלום הינו בין 29 ל-30 לאותו חודש.

2. התאריך הנ"ל נועד לאפשר לתושב טווח של 30 יום לתשלום משום שמועד
החיוב בארנונה הינו 1 לכל חודש אי זוגי ואנו מאפשרים לתושב 30 ימי תשלום.
מועד החלוקה תלוי בתאריכי קריאת המים והוא נע בין 16 לחודש אי זוגי ועד ל-
20-21.

3. אנו מאפשרים לתושב 10 ימים לבדיקת החשבון ועד לתשלום, ובעצם כך אנו
נותנים בארנונה אשראי של 30 יום (מועד החיוב הינו 1 לכל חודש) ובמים
כמעט חודשיים.
תגובה:
אנו מאפשרים לתושב 10 ימים לבדיקת החשבון ועד לתשלום, ובעצם כך אנו
נותנים בארנונה אשראי של 30 יום (מועד החיוב הינו 1 לכל חודש) ובמים
כמעט חודשיים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה