פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על העדר קבלת פיצוי מעיריית ר"ג בגין נזק שנגרם לרכבי בעת גרירתו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 35, ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 25.8.05 נגרר רכבי מאזור מגוריי שברמת גן. בעת לקיחת הרכב מאזור הגרירה גיליתי שהרכב ניזוק בצורה קשה. ב- 14.9.05 פניתי למחלקת הביטוח של עיריית רמת גן והופניתי על ידי איריס זיו, העומדת בראש המחלקה, לחברת הגרירה "גרר צורים" בטענה כי חברת הגרירה פועלת באופן עצמאי ועל כן האחריות מוטלת עליה בלבד ולא על העירייה. ב- 15.9.05 פניתי לחברת הגרירה "גרר צורים", שהתנערו מכל אחריות וטענו כי אינם אחראים לנזק שנגרם והפנו אותי לעיריית רמת גן. ב- 26.1.06 פניתי למחלקת החניה של עיריית רמת גן מתוך נסיון אחרון לפתרון הבעיה, וגם הם התנערו מכל אחריות וטענו כי האחריות מוטלת אך ורק על חברת הגרירה "גרר צורים". כעת אני אובדת עצות בנושא, היות ועד היום לא קיבלתי פיצוי כלשהו מהגורמים שאליהם פניתי בגין הנזק שנגרם לרכבי וכל הגורמים מסירים אחריות בנושא. אשמח באם תוכלו לסייע לי בנושא.
כספי סוג הנזק :
סיוע בפתרון הבעיה של התנערות בגין הנזק שנגרם לרכבי פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
פנחס בנהאל - מנהל מחלק שם ותפקיד:
כאשר משוחרר רכב מגרירה ואפילו לאחר שחרור הרכב , על הנהג להגיש בקשה לפיצוי בעבור הנזק שנגרם לרכב כתוצאה מהגרירה , באם ימציא הנהג מסמך ממוסך זה טוב יותר . הבקשה חייבת להיות מוגשת לחברת הגרירה . במידה וחברת הגרירה טוענת שהנזק לא נגרם כתוצאה מהגרירה (וזה קורה לעיתים) ,באפשרותך לתבוע את חברת הגרירה בבית המשפט על הנזקים שנגרמו לרכבך . תגובה:
לגשת לחברת הגרירה ולבקש מהם טופס תלונה על נזק , למלאו ולהגישו לחברה והם חייבים להשיב בכתב לטענותך , במידה ותשובתם אינה נראית כראויה , ניתן לתבוע אותם בהליך מקוצר בבית המשפט לתביעות קטנות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה