פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון תקופתי 03-04/13 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 10610 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחיוב שקבלנו לתקופה מופיעה צריכה ביתית 40 מ"ק. צריכה בלתי אפשרית לזוג קשיש שחי לבדו ואיננו מארח. ב- 3.07.13 הגעתי למשרדי החברה לבירור הדבר וציינתי כי לא היו אצלנו שום דליפות או נזילות. הפקידה הייתה מאד קצרת רוח כי היו באותו יום עשרות פונים (חיכיתי לתורי למעלה משעה).
הפקידה טענה שמה שקובע אצלם זה קריאת המונה ואין לערער על זה. בסוף הבטיחה שמישהו יבוא לבדוק במקום. עד היום איש לא הגיע. הפקידה גם סי רבה לבקשתי לתת לי את הצריכה של דיירי הבניין באותה תקופה. הוכחתי לה על פי חשבונות קודמים שהצריכה לפי המד הראשי הייתה פחות מהממוצע התקופתי בעוד המד המשויך קפץ פי שלוש וחצי.
אודה לכם על עזרתכם בהחזרת הסכום שנגזל מאתנו. 539.80 לעומת 107.10. למה חייבים לציין טלפון סלולרי ודוא"ל. מה עם מי שאין לו?

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה