פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
צברי דרור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי שנים רבות על עיתון ידיעות אחרונות אני מחדש כל שנה את המנוי. צלצלתי לידיעות ובקשתי לבטל את קבלת העיתון (ההתחיבות שלי הסתימה באוגוסט 2013) ולהפתעתי הנציגה טענה שהמני הוא ל-שנתיים הסברתי לה שבחיים לא הייתי מתחייב לשנתיים וכבר בעבר פעמיים רציתי לסיים המנוי מסיבות כספיות אך כל פעם במתק שפתיים הצליחו לשכנע אותי להמשיך.אני דורש להפסיק את קבלת העיתון לאלתר ולהפסיק את החיוב בבנק.צר לי שבחברה כמו העיתון של המדינה נתקלתי ביחס כזה.

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס - פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקת השיחה עולה, כי כלל פרטי המסלול נמסרו למר צברי במעמד השיחה, לרבות משך תקופת ההתחייבות, והוא בחר להצטרף למסלול מרצונו החופשי. תגובה:
שוחחתי עם מר צברי, סוכם על הפסקה זמנית בחלוקת העיתון למשך חודש, וכן שיחה נוספת בתום ההפסקה, לבדוק את המשך המנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה