|
|
|
|
|
|
הפסקת מנוי בתום תקופת ההתחייבות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תאריך סיום המנוי הוא ב 19/2/14. התבקשתי לצלצל ב 19/1/14 כדי לבקש סיומו(ושלא יחדשו אוטומטית). מה 19/1/14 אני מתקשר ללא הפסקה אך אין שום אפשרות לשוחח עם נציג ממחלקת מנוייםאו שאין תשובה,או שיש הודעה שהקו עמוס ולכן נציג לוקח פרטים,מבטיח שיחזרו אך אף אחד לא חוזר.מאידך-אם אני מעמיד פנים שאני רוצה לחדש מנוי-מייד מתפנה נציג. כשהוא שומע שאני רוצה לסיים מנוי-הוא מסרב לטפל בנושא מסיבות שונות.
|
אישור הפסקת המנוי בתום תקופת ההתחייבות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|