פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלוקה לא תקינה וטלפונים מטרידים (לפני תקופה,תלונות הועברו דאז)ממי שמציג עצמו כמנהל בכיר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יוקנעם מושבה כתובת:
הנהלת "ידיעות-אחרונות" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונות קודמות על חלוקת עיתון לא תקינה 1)הגעת העיתון בשעות מאוחרות משסוכם במעמד חוזה המכירה. 2)הגעת המוספים בסופי-שבוע קרועים ומלוכלכים. 3)המחלק החסיר מספר מוספים בחלוקתו הבלתי תקינה מזה זמן רב(המוספים החסרים ב31/1- "המוסף לשבת"/"ממון-כלכלה"/"7 לילות".
בעבר הפסקנו מנוי שבועון "לאישה" בגלל חלוקה לא תקינה ובהמשך לכך הטרדות טלפוניות עי" מי שטען כי הנו מנהל חלוקה ככ" בכיר ואף אחד בכל העיתון "ידיעות -אחרונות" לא "יכול עליו" וכרגע החלוקה הבלתי- תקינה שלא בתום-לב לכאורה!
מדובר בעיתון שהינו אחד מאמצעי הדמוקרטיה(להבדיל ממוצר טקסטיל או קוסמטיקה..!!) אי לכך ובהתאם לזאת מחלקיי עיתון מנויים ומנהלים,רצוי שיידעו זאת ושרמת השירות והיכולות שלהם תהינה באופן שלא יזיק למנויים שכמונו ובדומה לנו (לדוגמא שכננו...)עד כדי ביטל והתנתקות ממנויי עיתון רק בגלל אופן חלוקתו הבלתי תקינה ובלתי הולמת.
בזבוז זמן והוצאות רלבנטיות נילוות סוג הנזק :
1)לבדיקת הנהלה קצת יותר בכירה במערכת "ידיעות-אחרונות"! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס - פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחתי עם תמר, הפניה טופלה תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה