פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת העיתון כפי שהיה מקובל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חידשנו את המנוי על העיתון ומאז העיתון מגיע באיחור ולא כפי שהיה בעבר. נוצר מצב שבו כל יום העיתון נזרק לפח מבלי שנעבור עליו.
פנינו לשירות לקוחות וביקשנו מהם להקדים את שעת החלוקה כפי שהיה נהוג בעבר. הם החזירו לנו תשובה אחרי שבוע כי לא ניתן לעשות זאת.
אני מחכה שקשרי לקוחות יחזרו אלי, אך מרגיש לי כי כולם בידיעות רק מנסים להתחמק מלבטל לנו את המנוי/ לתת לנו פתרון. זה מאוד מתיש ומעיק ואין לנו זמן לרדוף אחריהם כל היום.
עכשיו קיבלתי הודעה מידיעות כי ניסו להשיג אותי ללא הצלחה (גם אתמול קיבלתי הודעה כזאת) - דבר אשר לא נכון! לא הייתה לי שום שיחה שלא נענתה. תרגיל זה קונה להם עוד יום כי בשעות האלה הם כבר לא עובדים (אחרי 13:00). שולחים הודעה ב-14:00 ומבקשים שיחזרו אליהם אבל אין אצלם כבר מענה.. וכך פספסנו עוד יום..
דבר זה חוזר על עצמו כבר שבועיים.
ביקשתי בצורה יפה.. אם אין אפשרות להקדים את שעת החלוקה אז נפרד כידידים ואולי עוד כמה חודשים נחזור אליהם בשנית כאשר ההורים שלי יצאו לפנסיה. בקצב הזה אני לא חושבת שזה יקרה. מאוד מאוכזבים המאוחר, אני מבקש - בהתחלה בצורה יפה - להפסיק את המנוי שלי, היות והעיתון אינו מגיע אלי כפי שהיה בעבר
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת העיתון עד השעה 05:30-6.00 או ביטול המנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס פניות הציבור שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה