פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי במחיר המנוי ללא עדכון הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה האחרונה אני מנויה למגזין לאישה במחיר של 39 ש"ח לחודש.
הבוקר היתקשרתי לשירות הלקוחות כדי להקפיא את המנוי לחודש, ובמקרה גיליתי שהמנוי שלי בכלל הסתיים ושמלפני חודש אני משלמת 57 ש"ח ללא ידיעתי.
ביקשתי שיזכו אותי בחזרה על ההפרש (18 ש"ח) וכן להפסיק את קבלת המגזין - כיוון שהמנוי שלי הסתיים. לין משירות לקוחות ענתה לי שמכיוון שאני לא רוצה לחדש את המנוי היא לא מחזירה לי את הכסף... תשובה קצת ביריונית בעיניי.
בנוסף טענה ששלחו לי מכתב בנושא. אני לא קיבלתי שום מכתב בנושא.
לטיפולכם אודה, ליאת
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה