פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה ורמאות מצד ידיעות מינויים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ידיעות מינויים מזה כשנה וחצי. המחיר המקורי של המנוי היה 99 שקלים.
לאחר שנה התקשר אלי נציג והסביר לי שלא ניתן להמשיך את המנוי במחיר 99 שקלים אלה במחיר 111 שקלים .אני סרבתי בהתחלה אבל הסכמתיבתנאי שאני יהיה ללא התחייבות .הנציג הסכים ובתמורה ביקש מספר כרטיס אשראי.סרבתי לתת כרטיס אשראי ואמרתי לנציג שאני מוכן לחדש רק באמצעות הוראת קבע בבנק- כי זו הדרך היחידה באמת לשלוט בכסף והדגשתי כי אני לא מעוניין בהתחייבות. הנציג אמר שזו ממש לא בעיה ואף שלח לי טפסים למלא. כמו כן הנציג שמח להודיע לי כי אני מקבל פנאי פלוס לכל תקופת המנוי. לאחרונה גיליתי כי אני משלם מחיר מופקע על המינוי ( מעריב דורשים 72 שקלים , ידיעות דורשים 86 שקלים ).התקשרתי לידיעות מינויים ואף הודעתי במייל על סיום המנוי שלי.ציינתי במכתבי כי תקופת המינוי נגמרת ב 10.12 ( חודש לאחר החיוב האחרון בבנק מכיוון שזה תשלום מראש..)
מיזה כשבועיים איני מקבל פנאי פלוס בהתאם לסיכום לכן התקשרתי בשבוע שעבר לשרות לקוחות.הנציגה אמרה שחלה אכן טעות וכי אני אקבל בשבוע הבא ( לא דרשתי פיצוי או משהו דומה). השבוע שוב לא קבלתי פנאי פלוס והתקשרתי שוב. ענתה נציגה בשם גילי ( מס' עובד 3803 )וטענה כי בגלל שביטלתי את המנוי לא מגיעה לי ה"מתנה ". הסברתי לה שזו לא מתנה וכי אני מקבל פנאי פלוס לפי סיכום וגם ככה אני משלם מחיר מופקע עבור העיתון.הנציגה השיבה שזה לא מעניין אותה וגם על העיתונים שאני מקבל אני אשלם קנס... הסברתי לה אני אמור לקבל עיתונים ושירות עד ה10 לחודש. הנציגה השיבה לי בזלזול בוטה ואמרה שהעו"ד של ידיעות עוד יטפל בי. אני המום. מדובר בעיתון שמזלזל בלקוחות,לא עומד בסיכומים, מנסה להונות ולרמות את המנויים ובנוסף לכל מאיים בהתנקלות ומעניש את המינויים אם רוצים להתנתק מהמנוי. המקרה שלי הזוי מכייון שאינ מראש הודעתי שאני ללא התחייבות הנציג הסכים איתי ואף ביצענו ביחד הוראת קבע בגלל זה..
מיותר לציין שאני בעתיד לעולם לא יהיה מנוי של ידיעות. כל חברי יודעים מהמקרה וגם הם חושבים כמוני.
אני לא מצפה לפיצוי כספי - אני מצפה להתנצלות ובדיקה מעמיקה אצל המשווקים הלהוטים כל כך לסגור עיסקה ואחר כך מתכחשים להסכמים.

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה