פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות, זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ותיק של ידיעות. כמדי 3-4 חודשים אני זוכר להתקשר ולחדש את המנוי בהתאם למבצעים/מחירים שמציעים לי. לפני כ 5 חודשים החלטתי להמשיך את המנוי לעיתון בעקבות שובר קניה שהובטח לי בנוסף למחיר אותו אני משלם מידי חודש.
כאן מתחילה מסכת הטרטורים, זלזולים והשקרים מצד נציגי ידיעות אחרונות (ע"פ התרשמותי נראה כי זה נוהל קבוע לנהוג כך כלפי הלקוחות, אחרת קשה לי להסביר את ההתנהלות המבישה והכרונית שהופיע בקביעות אצל כל הנציגים שטיפלו בי).
וזה הסיפור: התלוש שהובטח לא נשלח כמובן במשך התקופה שהובטח שישלח (21 יום) ולדעתי, ידיעות בונה על כך שהלקוחות ישכחו מהתלוש (כמו שכמעט קרה לי). התקשרתי להזכיר, התנצלו בפני והבטיחו שאוטוטו זה יוצא- תוך מס' ימים. לא הגיע. ושוב התקשרתי, ושוב התנצלו ושוב הבטיחו... ואז נגמרה תקופת ההתחייבות שלי (2/11/08) והכוח חזר אלי. רציתי כמובן להתנתק משום שאני חושב שללקוח מגיעה קצת אמינות מצד עיתון כזה שמכבד את עצמו, אבל שוב הובטחו הבטחות, קיצצו מעט במחיר ואף הובטח לי בנוסף לתלוש שטרם הגיע, עוד 2 תלושים ע"ס 50 ש"ח.
הסכמתי. אמרתי שאחרי 3 חודשים של טרטורים התנצלויות והבטחות שווא, בטוח הם התאפסו על ההתנהלות העלובה שהופגנה, מה גם שהנציגה (יש לי את כל השמות וכל השיחות הוקלטו) הבטיחה לי ונתנה את מילתה כי התלוש יגיע תוך שבועיים. טעיתי! ניסיון העבר לימד אותי מה ערכן של הבטחה ומילה של ידיעות מנויים .
כעבור שבוע הגיע התלוש (זה שהובטח עוד מההתחייבות הקודמת- שלושה וחצי חודשים לאחר שהבטיחו שישלח).
2 התלושים טרם הגיעו אף שדיברתי עם כ 4-5 נציגים שונים שכל אחד מהם כמעט ונשבע כי התלוש כבר יוצא לכיווני בדואר רשום. אפילו האחראי -ששמו עובד, הבטיח כי התלוש יגיע אלי תוך יומיים (שיחה מתחילת שבוע שעבר) והתנצל על כך שהבטחתה של הנציגה שהבטיחה לי שהתלושים יגיעו אלי תוך שבועיים לא קויימה. להגיד שהופתעתי? לא ממש. אבל קיוויתי לטיפה שינוי כשמדבר איתי האחראי. מה עוד אפשר לצפות מהנציגים בעוד שהאחראי מבטיח ולא מקיים.
היום, חודש לאחר החידוש, טרם הגיעו תלושים או משהו בסיגנון, וכאילו לא למדו כלום, הבטיחו לי היום כי כבר בשבוע הבא זה יהיה בדרך אלי. עוד הבטחה...
היום כשרציתי להתנתק איימו כי אצטרך לשלם הפרשים על כך שאני מבטל את המנוי לפני הזמן, אך הם לא ראו לנכון לציין שהם את חלקם בהסכם - התנאי שהצבתי לקיום המשך הפעלת המנוי שלי, הם לא קיימו. התנתי את המשך המנוי בכך שישלח הפיצוי על ההתנהלות הקודמת. אך הסיפור עם הפיצוי הוא בדיוק הבעיה הקודמת שעליה הפיצוי ניתן.
מה עוד אפשר להגיד?
שמתי לי למטרה להזהיר כל גולש באינטרנט מפני הזלזול וחוסר היושר שמשדרים הנציגים של ידיעות אחרונות. פשוט בושה!
להוריד את המחיר החודשי כפיצוי. ולא ע"י תלושים!!! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה