פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מנוי בניגוד להבטחה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי מנויה על עיתון ידיעות אחרונות וביטלתי המנוי בעקבות חיוב גבוה יותר ממה שסוכם, זאת בטענה מצידם כי ההתחייבות למחיר הנמוך הסתיימה.
מאחר ולא הייתי מעוניינת להמשיך לשלם ו/או לעקוב אחרי התאריכים שבהם מסתיים המנוי המוזל ביטלתי כליל את התחיבויותי לעיתון.
דיילי המכירות של העתון לא נתנו לי מנוח, התקשרו, הטרידו, הבטיחו, נדנדו, הציקו וכל המילים הנרדפות המתאימות עד אשר נשברתי שוב, לדאבוני, וזאת תוך הבטחה כי עם סיום התעריף המוזל הם יעדכנו אותי וישאלו אותי לגבי המשך תכניותי. לבסוף נכנעתי.
אך ראה זה פלא, שוב תוך כדי בדיקת חשבונותי באתר האינטרנט גיליתי חיוב עתידי של המנוי בתעריף יותר גבוה ממה שסיכמנו.מיד כשגיליתי ביום 1.2.2009
התקשרתי להתריע ולבטל, אך כרגיל אין להם סמכות לבטל, ומהמחלקה המטפלת בביטולים יחזרו אלי תוך שלושה ימים.
זה כמובן לא קרה והיום 8.2.2009 התקשרתי שוב. שוב ניסו לשכנע אותי, אבל אני מקווה שהפעם לא אשבר. עדיין הם בשלהם שאני צריכה לשלם עבור העיתונים שקיבלתי, לפי התעריף המלא ,ודמי משלוח מופקעים סך של 110 שקלים עבור 10 ימים . וחוץ מזה נאמר לי כי ביטול לוקח 3 ימים, ולפנים משורת הדין הם מוכנים להתייחס לשיחתחי מיום 1.2.2009 ולבטל המנוי ביום 4.2.2009.
אינני מוכנה לשלם יותר ממה שסוכם בינינו בתעריף המוזל.
משחקי ההתשה שלהם עוברים את גבולות הטעם הטוב .
מקווה לסוף טוב
תודה אתי ג
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים שנגבו שלא כדין ונזק כספי של הוצאות נלוות של המון שיחות פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה