פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול של מנוי לעיתון לאישה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני קרוב לחודשים בתאריך ה16.12 פנתה אימי לשירות לקוחות של עיתון לאישה בפעם הראשונה לצורך ביטול המנוי לעיתון לאישה.
סיבת הביטול- אימי עשתה מנוי לעיתון לשלושה חודשים כאשר בעת ביצוע המנוי נאמר לה ע"י הנציגה כי המנוי הינו לשלושה חודשים בלבד ובסופו יבוטל. לאחר שלושה חודשים המנוי כמובן לא בוטל והתעריף עלה באופן מוגזם.
ראשית פנתה אימי ב-16.12 לעיתון לאחר שגילתה על התעריף הגבוה ועל כך שהעיתון לא בוטל לאחר 3 חודשים ונאמר לה שיחזרו אליה תוך 3 ימים (מעניין לעשות מנוי זה מיידי אך על מנת לבטל יש לחכות 3 ימים לחזרת נציג) אך זה לא קרה ואף נציג לא היתקשר.
ביום 18.2 פנתה אימי שוב וביקשה לבטל באופן מידי.
העיתון הגיע שוב לאחר הביטול וכך ב22.12 שלחה אימי פקס לחברה אשר מתאר באופן מדויק את תיאור המקרה כולל העובדה שהתחייבה רק לשלושה חודשים וכבר ביטלה ועדיין ממשיכה לקבל את העיתון וכולל את כל שיחות הטלפון שכבר ביצעה על מנת לבטל וכך לאחר ויכוחים רבים נאמר לה כי סופית המנוי מבוטל.
אני ששמעתי את הסיפור של אימי כעסתי והנחתי שאכן פה הוא נגמר.
לפני הגעת העיתון הבא הורי טסו לחו"ל לחודש הקפיאו את המנוי לידיעות על מנת שלא יערם בבית כמובן בידיעה שהמנוי ללאישה מבוטל.
אני שהגעתי במהלך שהייתם בחו"ל מצאתי שני עיתוני לאישה רטובים לגמרי זרוקים מחוץ לבית.
מאחר וידעתי את הסיפור שהתרחש טרם הנסיעה התקשרתי גם אני לעיתון כועסת ונרגזת נאמר לי שנציג יחזור אלי תוך 3 ימים.
כמובן שאמרו שיחזרו ולא חזרו. ולכן התקשרתי שוב ועמדתי על כך שיעבירו אותי מיד לנציג.
הנציגה שדיברה איתי דיווחה לי שאימי כלל לא ביקשה לבטל את המנוי אלא רק לשנות תעריף לאחר ויכוח ארוך בו אני טוענת שאימי כן ביקשה להתנתק והיא אומרת שלא היא אמרה שהאחראים שלה יאזינו לשיחות עם אימי והיא תחזור אלי.
לאחר יום חזרה אלי הנציגה ואמרה לי כי אכן אני טועה ואימי מעולם לא ביקשה לבטל את המנוי.
ביקשתי להקפיא את המנוי עד לחזרתם של הורי מאחר ולא רציתי להטריד את אימי בחופשתה ולהעלות את כל הכעסים שגרם לה כל הסיפור (באומרי לנציגה כי אני בטוחה ב100% שהיא טועה ולא ברור לי לאיזה שיחות הם האזינו).
לאחר חזרתם של הורי פניתי לאימי שכמובן נחרדה לשמוע את הסיפור ואת השקרים שסיפרו לי בשרות הלקוחות וכמובן חיזקה את הטענות שלי ואף העבירה לי את הפקס שהועבר וכולל את התאריך המדויק שבו נשלח הפקס וכל תאריכי השיחות.
מיד עם חזרתה מחו"ל (לפני מספר ימים) אימי ביצעה שיחה שוב לעיתון בערך ב1.1 על מנת לסדר את כל הסיפור. שוב נאמר לה שיחזרו אליה ושוב לא חזרו.
אני חושבת שלא ניתן לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה פה, זו תחושה נוראית שברגע שאתה נותן גישה לישרכארט שלך הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
לבטל את המנוי לאלטר ולהחזיר את הכסף מהיום בו היה אמור להיתבטל המנוי בדיוק לאחר 3 חודשים מהרגע שבוצעה העיסקה פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה