פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לביטול המנוי כבר למעלה מחודש!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים נרשמנו כמנויים בעיתון לאישה .
ברגע ההרשמה הובטח לנו שבמידה ונרצה להתנתק נוכל פשוט לבקש וללא כל התחייבות מצידנו יבטלו לנו את המנוי במקום.
במשך החודשיים האלה הייתה תופעה שחזרה על עצמה של אי קבלת העיתונים ...לא פעם לא פעמיים ולא שלוש!
להזכירכם זהו עיתון שבועי ולא יומי.
אי לכך ובהתאם לזאת ביקשתי שינתקו אותי מהשירות ושאינני מעוניין להיות מנוי.
נאמר לי בטלפון שאי אפשר סתם ככה לבטל צריכים להעביר את הבקשה לשירות לקוחות ושם הם יחליטו אם לבטל או לא.
בשירות לקוחות אמרו לי שרוציםפ לבדוק מול מחלק העיתונים למה לא קיבלנו ויחזירו לי תשובה.
תשובה לא החזיקו כמובן. לאחר שחזרתי אליהם שוב נמסר כי היתה בעיה עם המחלק וזה לא ייקרה יותר....כמובן שזה קרה לא עוד פעם ולא פעמיים.
לאחר צעקות ותחנונים רבים ..והמון המון המון המון דקות של המתנה בטלפון...הסכימו לבטל לי וקיבלתי גם ניתוק בפרצוף.
היום קיבלתי רק חלק מהעיתונים מנטה ו -GO ולא קיבלתי לאישה.
לאחר שהתקשרתי נמסר לי שמנהלת שירות לקוחות בשם תמי ..שכחה ללחוץ על כפתור הביטול במחשב ואני עדיין מנוי (ושוב לא קיבלתי עיתון לאישה).
ביקשתי לדבר איתה אך מה הפלא...היא לא נמצאת היום..בדיחה!
כמובן שהובטח לי שהיא תחזור אליי...

הגעתי למצב שאני שוקל לנסוע למשרדים שלהם ולראות אולי אפשר לפתור את זה ב-4 עיניים. כי בטלפון לא נראה לי שייצא מזה משהו.

הייתי מאוד שמח אם תעזרו לי להימנע מלנסוע לשם ופשוט שינתקו לי את המנוי! לא בקשה מסובכת.


תודה רבה
אלירן.

עוגמת נפש השפלה סוג הנזק :
ניתוק המנוי מיידית +פיצוי כספי שמגיע לי על כל הטלפונים! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה