פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקיד שימור הלקוחות העליב אותי ודיבר אלי בזלזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/2/09 פניתי לידיעות מנויים כדי להמשיך את המנוי שלי במבצע בו הייתי במהלך התקופה האחרונה. הארכתי את המנוי לתקופה של חצי שנה בעלות של 89 ש"ח לחודש. כשסיימתי את השיחה בעלי ואני החלטנו שבעקבות מצבנו הכלכלי, אנו מעדיפים לעבור למוני של מעריב, שעולה 52 ש"ח לחודש. התקשרתי מיד לשירות של ידיעות, אך הם היו סגורים.
למחרת בבוקר, בתאריך 17/2/09, התקשרתי שוב על מנת לבטל את המנוי. הועברתי לנציג שימור לקוחות בשם קובי. כשביקשתי מהנציג לבטל את המנוי, הוא התנפל עלי, הוא אמר לי שאני כנראה לא הכי חכמה אם אני מבטלת את המנוי כי הקנס שאני אשלם (189 ש"ח) יהיה יקר יותר מהרווח. אמרתי לו שעל פי החוק מגיעים לי 14 יום לבטל את השירות אך הוא אמר שאין חוק כזה. הוא שוב הוסיף שאני ממש לא חכמה בעוד שלו יש תואר שני (למה זה אמור לעניין אותי???). כשאמרתי לו שאם הוא יקנוס אותי בסכום כזה, אז לא יהיה סיכוי שאחזור בעתיד להיות מנויה בידיעות, הוא התעצבן ותקף אותי ואמר בזלזול: "וואי, וואי, וואי, את ממש מפחידה אותי... לקוחה כמוך לא שווה להחזיק. אם זה היה העסק שלי לא הייתי רוצה לקוחה כמוך. את מקבלת את המנוי במחיר מבצע. מי את חושבת שאת???" הוא מאוד פגע בי והמשיך לדבר אלי בזלזול למרות שבסך הכל רציתי לבטל את המנוי.
חבל שעיתון כמו ידיעות אחרונות, אינו משכיל להעסיק עובדים הראויים לתפקיד של שימור לקוחות. הנזק שהוא גורם לעיתון גדול יותר מן התועלת.
אבקש לקבל את התנצלותו של נציג שימור הלקוחות ולבטל את הקנס שהוא החליט לקנוס אותי כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
עלבון סוג הנזק :
אבקש לקבל את התנצלותו של נציג שימור הלקוחות ולבטל את הקנס שהוא החליט לקנוס אותי כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה