פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת כותרת עיתון בלבד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/7/09 יום ג' קיבלנו רק את כותרת העיתון בלבד , וללא החלקים הפנימיים.
אשתי זהבה התלוננה טלפונית במוקד שרות הלקוחות , ונציגת המוקד הבטיחה שהחלקים הפנימיים החסרים יגיעו היום יום ד' 22/7/09 ביחד עם העיתון בבוקר, או לכל המאוחר עד השעה 12:00 בצהריים.
החלקים החסרים לא הגיעו כמובטח, ולכן צילצלנו שוב בשעה 14:35 טלפונית למוקד
שרות הלקוחות והנציגה (יעל)אמרה שהיא מוכנה לזכות אותנו בעבור העיתון של אתמול בלבד.
האם כששרות לקוחות מבטיח ללקוח הבטחה מסויימת, האם הוא גם חייב לקיים
את הבטחתו , או הם מבטיחים רק כדי להשתיק את הלקוח , שלא יבלבל להם את המוח ? ( מס' מנוי : 142501 )
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא להבטיח ללקוח אם אין בכוונתך לקיים, או לחלופין לשלוח החלקים החסרים במונית פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה