קבלת כותרת עיתון בלבד |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/7/09 יום ג' קיבלנו רק את כותרת העיתון בלבד , וללא החלקים הפנימיים.
אשתי זהבה התלוננה טלפונית במוקד שרות הלקוחות , ונציגת המוקד הבטיחה שהחלקים הפנימיים החסרים יגיעו היום יום ד' 22/7/09 ביחד עם העיתון בבוקר, או לכל המאוחר עד השעה 12:00 בצהריים.
החלקים החסרים לא הגיעו כמובטח, ולכן צילצלנו שוב בשעה 14:35 טלפונית למוקד
שרות הלקוחות והנציגה (יעל)אמרה שהיא מוכנה לזכות אותנו בעבור העיתון של אתמול בלבד.
האם כששרות לקוחות מבטיח ללקוח הבטחה מסויימת, האם הוא גם חייב לקיים
את הבטחתו , או הם מבטיחים רק כדי להשתיק את הלקוח , שלא יבלבל להם את המוח ? ( מס' מנוי : 142501 )
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא להבטיח ללקוח אם אין בכוונתך לקיים, או לחלופין לשלוח החלקים החסרים במונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|