פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העיתון שהובטח לא הגיע נושא התלונה:
נבון אהובה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני מנויה ללאישה למעלה מעשר שנים. לכל אורך עשר השנים היו עליות וירידות של בעיית הגעת העיתון, היום זה שבר את גב הגמל.ביום שני 29.07.2009 כמו בכל יום שני אני יוצאת לחצר בכדי לקחת את העיתון ורואה שלא נמצא המשכתי בעיסוקי ושכחתי מזה במשך היום ורק ביום שלמחרת נזכרתי כי לא הגיע אליי העיתון.צלצלתי לשירות הלקוחות אשר אמרו שעד השעה 12.15 צריך להגיע אליי העיתון,כמובן שלא הגיע.לאחר שצלצלתי שוב אחרי השעה 12.15 נאמר לי כי אזלו הגליונות ומחר "בטוח" יגיע אליי העיתון (יום רביעי) נחשו מה ??? יום רביעי הגיע והעיתון לא הגיע. צלצלתי בשעה 11.20 לשירות הלקוחות אשר אמרו כי יש עוד זמן עד השעה 12.15 והעיתון "בטוח" יגיע אליי. בשעה 12.09 אני מקבלת הודעה לסלולרי שהעיתון יגיע רק מחר (יום ה'). יום ה' הגיע והעיתון עדיין לא הגיע!!! לאחר השעה 12.15 אני מצלצלת לשירות הלקוחות ומבקשת לדבר עם בכיר בנושא העבירו אותי לאחראי שירות לקוחות בכתבי עת שממש לא עזר לי בכך וכל מה שהיה לו להגיד לי שהוא יכול לזכות אותי על השבוע ועדיין להביא לי את העיתון אבל מה שכן זה מאריך את תקופת ההייתחיבות שלי בעוד שבוע.חוצפה שלא נבראה!!! מה שכן בנוסף לכך יש לי עוד חודשיים לסוף ההתחייבות איתם ובקשתי בכל לשון של בקשה שישחררו אותי מהמנוי כי ממש לא בא לי להמשיך את "הרומן" איתם אבל אי אפשר רק אם בן אדם מת..! אז לא קיבלתי עיתון ואני צריכה לשלם על עיתון לא הגיע אליי וזה בסדר מבחינתם, אז בקשתי לראות אם אני רוצה לבטל את המנוי אני צריכה לשלם קנס אז נאמר לי שאני צריכה לשלם 380 ש"ח כי זה כולל את ירחון המנטה (שמעולם לא קיבלתי אף לא גליון אחד) לביתי במתנה על חידוש המנוי. אני כ"כ מאוכזבת מחברה שחושבת שהיא מספר אחת אבל היא ממש לא בקצב הזה אני מקווה שלא ישאר להם אף לא לקוח אחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה