פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לגבי תקופת המנוי וייסורי התנתקות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2008 הודעתי למדור מנויי העיתון כי מחיר המנוי גבוה וביקשתי הנחה. הוצע לי מבצע לשנה תמורת 119 ש"ח. היום ביקשתי להפסיק את המנוי עקב העלאת שערו החודשי (מ 119- ש"ח ל-129 ש"ח ללא התרעה). להבנתי, תוקף המבצע הוא מנובמבר אשתקד עד נובמבר השנה. אולם עובדת בשם יפעת איתה שוחחתי טלפונית טענה כי המנוי ניתן לשנה וחצי כלומר עד פברואר 2010. כמו כן, הסבירה שהפסקת המנוי כרוכה בקנס כספי. על אף שביקשתי אסמכתא בכתב, לא קיבלתי אותה, לא בנובמבר אשתקד ולא היום. יפעת טענה שהשיחה ביני לבין העובד (גולן) הוקלטה, כך שיש בידם הוכחה לתנאי המבצע. כעבור שעתיים התקשרתי שנית ושוחחתי עם זהבית. הפעם הודעתי לה אני כי שיחתנו מוקלטת, וכך אמנם עשיתי. חזרתי על תוכן שיחתי עם יפעת. זהבית הבטיחה לברר אם אכן אוכל לקבל פירוט בכתב של תנאי מבצע המנוי שלי. לדבריה,משך המבצע שעליו הסכמתי הוא עד פברואר 2010 . כמו כן אמרה שהובטח לי אז שאקבל את פירוט תנאי המנוי "באופן אוטומטי" אך לא בדואר(??!!) ושלכך הסכמתי ("הלקוחה מעודכנת" לדברי גולן). צר לי, עד היום איני מבינה מה פירוש "באופן אוטומטי". התנסחות זו מבלבלת מאוד. עריכת הסכמים טלפונית ללא אסמכתא בכתב גוררת אי הבנות מצערות והתמרמרות שלי כלקוחה ותיקה של העיתון! בסיכום שיחתנו שאלתי מתי עלי לבקש סיום המנוי ולו גם במחיר הנגבה על ידם ובחודש פברואר. תשובת זהבית: בינואר תישלח לביתי גלוית תזכורת על סיום המנוי.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי ללא קנס החל מסוף חודש זה. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה