פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבועיים בחינם שהפכו להיות בתשלום מלא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני מספר שבועות פגשתי נציגת מכירות של ידיעות אחרונות בקניון עזריאלי.
הנציגה הציעה לי לעשות מנוי. לאחר משא ומתן ממושך הצליחה לשכנע אותי והסכמתי לעשות מנוי לשבועיים חינם ללא התחייבות שבהם אני מחליט אם יש לי צורך במנוי ובמידה ולא אני יוצר קשר עם השירות ומבקש לבטל. אחרת, המנוי ממשיך לחמישה חודשים של התחייבות.
הסיכום הנ"ל בכתב. חוזה שבו סוכנת המכירות מטעם ידיעות מנויים חתומה עליו.
כעבור שבוע וחצי, כשראיתי שאני באמת לא קורא את העיתונים, התקשרתי וביקשתי שלא להמשיך. להפתעתי הנציגה בשירות הלקוחות טענה שעשיתי מנוי בתשלום עם התחייבות, שלא ניתן לבטל אלא בתשלום מלא.
ביקשתי מהנציגה שביצעה עבורי את המנוי לחזור אלי, ואחרי זמן המתנה ממושך חזרה הנציגה, והכחישה בתוקף את הסיכום שלהזכירכם סוכם בכתב. בסוף השיחה נציגת המכירות סיכמה שהיא מעבירה את הטיפול למח' ביטולים ויחזרו אלי.
אחרי זמן מסוים שלא חזרו אלי, ראיתי בכרטיס האשראי חיוב מלא עבור שרות שקיבלתי 'בחינם'. פניתי שוב לשירות הלקוחות, וכעבור מס' ימים חזר נציג בכיר, ולאחר דין ודברים מולו, אמר שלא אחויב על המנוי.
מאז עברו מספר ימים, החיוב בכ"א לא בוטל. זיכוי טרם קיבלתי.
אבקש לעמוד בסיכומים ולזכות את חשבוני.
כספי סוג הנזק :
אבקש לעמוד בסיכומים ולזכות את חשבוני. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה