פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
עשיתי לביתי בת ה 14 מנוי למעריב לנוער בחודש יוני.
מאותו יום העיתון מגיע בקביעות בשבוע עד 10 ימים איחור.
פניתי לשירות הלקוחות של המנויים כבר לאחר שבוע בנוגע לאיחור בקבלת העיתון.
הנושא לא טופל גם לאחר שיחות חוזרות ונשנות במשך חודשיים וגם לאחר שהבטיחו לי כל פעם מחדש שיטופל בהקדם האפשרי.
באמצע אוגוסט - לאחר חודשיים ביקשתי לבטל את המנוי. שכנוע אותי להמתין עוד קצת עד שיבררו את הנושא והבטיחו לחזור אלי. לא חזרו.מאז, במשך כחודש אני מתקשרת מדי כמה ימים כדי לבטל את המנוי, בכל פעם מתווכחים איתי ומנסים לשכנע אותי לא לבטל, לאחר שאני מתעקשת מבקשים ממני להמתין "מספר דקות" ולבסוף מבטיחים לי שיחזור אלי נציג שלהם שכמובן לא חוזר.
אני מיואשת! מבקשת לבטל את המנוי ולקבל החזר כספי מלא!
המון תודה
ניצה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה