פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזזת שעת חלוקת העיתון ויחס לא הולם מנציגת השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי מרים כהן מנוייה לידיעות אחרונות מזה שנים רבות. מעולם לא היתה לי תלונה ותמיד קיבלתי את העיתון לביתי בזמן, בשש בבוקר ולפעמים אף לפני. בחודש האחרון העיתון מגיע בשבע בבוקר ואף מאוחר יותר.
לי אין צורך בעיתון בשעה הזו, אני כבר יוצאת לעבודה ויוצא שהעיתון נזרק לפח.
בפניותי הטלפוניות אליכם נאמר לי בפעם הראשונה כי העניין יסודר אך זה המשיך פניתי בשנית וחזרו אלי עם תשובה אטומה שאינני מוכנה לקבל כי העיתון מגיע בין שש לשש וחצי.
לא מקובל עלי כמנוייה כל כך הרב זמן להיתקל בכזו אטימות ממרכז השירות שלכם.
הדגשתי בפני נציגת השרות שלכם כי במידה והעיתון לא יגיע בשש , כפי שהיה עד כה, אנו נבטל את העיתון. הנציגה חזרה על המשפט כי יגיע בין שש לשש וחצי , אמרתי לה שוב שאם אתם לא מתחייבים להחזיר את המצב לקודמתו שתפסיק לי את המנוי . השיחה הסתיימה, לא יודעת להגיד האם הנציגה ניתקה לי בפנים או שהתנתקה השיחה.
בכל מקרה, אני מצפה בימים הקרובים לתגובה הולמת ומכבדת מכם. וליחס ושירותיות הרבה יותר גבוהים ממה שקיבלתי.

במידה ואתם לא מתחייבים להחזיר את השעה לשש בבוקר, צרו עמי קשר להפסקת המנוי במיידי.
בתודה ושנה טובה
מרים כהן
052-4667549
03-9650773

מגורים:
ראשון לציון רחוב ירושלים 40 דירה 11.

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה