ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לקשרי לקוחות של העתון ,לאחר שהתברר לי כי גבו ממני סכום של
148 שקלים,שהוא גבוה ב50 שקלים מההסכם שלי אתם.בשיחה עם עדי מקשרי לקוחות,התברר לי כי המנוי שלי הסתיים ב14.10.09 ולכן גבו ממני מחיר מלא.
לשאלתי מדוע המשיכו לשלוח לי את העתון למרות שהמנוי הסתיים ,טענה כי מחובתי להודיע להם כי איני מעוניין להמשיך את המנוי,כי הם דיברו איתי ב14.09.09 ,וכי הם שלחו לי מכתבהודעה על סיום המנוי,לשאלתי האם יש לה אישור על קבלת המכתב טענה שלא, האם בשיחת הטלפון בחודש ספטמבר ביקשתי להאריך את המנוי טענה שלא,אם כן מדוע המשכתם לשלוח את העתון,טענה כי באחריותי להודיע על ביטול המנוי.
ביקשתי א-לבטל את המנוי מידית,ב-להחזיר לי את ההפרש של הסכום שגבו,
כמובן שכאן מתחיל מסע בלתי פוסק של שכנוע על מבצעים ובתנאי שאמשיך את המנוי,למרות שנדברי היו ברורים והחלטיים ובנוכחות שני עדים (אני כבר מכיר אותם ולא סומך שיבטלו את המנוי)כמו כן נאמר לי שבמידה ואני מבטל את המנוי כספי לא יוחזר והמנוי יפסק רק בעוד שלושה ימים,מבקש עזרתכם.
תודה מראש
נקש אלי
|
|
|
|
|