פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה אודות הסתרת מידע מלקוחות ורישום כוזב של מתן מתנות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון בעמדה בסופר "סטופ מרקט" בקיבוץ יגור, חתמתי על מנוי לקבלת עיתון יומי ומגזין סוף שבוע בעלות של 2.8 ליום, במעמד החתימה קבלתי לידי 2 ספרים וחוברות לא עדכניות של מגזין בלייזר לאישה ועוד. הוצע לי גם דיוידי של סרט שלא הייתי מעוניין בהם ולכן לא לקחתיו.
במעמד החתימה לא הוסבר לי שהמנוי שבמבצע כפוף לתנאי שבו אני מחוייב להמשיך את המנוי ל 5 חודשים ובעת ביטול אני מחוייב במחיר מלא של העיתון והמתנות שלקחתי. הסוכן טרח וחזר על הדברים שזה מבצע ללא התחייבות וזה מבצע לחמישה חודשים -רק "שכח" לומר שבמידה ומפסיקים את המנוי טרם הסתיימו 5 החודשים יש תשלום מלא והחזר עלות המתנות. הסוכן הוסיף חטא על פשע ורשם בחוזה שקבלתי את הדיוידי!!!!!
כשדברתי ביום שישי עם שירות הלקוחות שלכם, ודרשתי לבטל את החוזה (כי הסוכן שיקר כשרשם שקבלתי דיוידי והסתיר במכוון שיש פה התחייבות למעשה לחמישה חודשים) טרם כניסתו לתוקף ובאותו הרגע רציתי להחזיר את כל מה שקבלתי מהסוכן היא הנחתה אותי שלא לעשות זאת ואמרה שזה יעשה "יותר בלאגן" ואמרה לי שאצטרך להחזיר את הספרים שקבלתי לרשותי או ששליח יבוא אליי ויאסוף אותם ממני. אני רוצה לומר בשאת נפש שאם זו הדרך שבה אתם מנהלים את העסקים שלכם אני לעולם לא אחשוב אפילו שוב לעשות מנוי לעיתון שלכם או אפילו לרכוש עיתון יומי, למרות שהייתה לי פינה חמה אליכם והייתי לקוח בעבר, אופן הסתרת המידע במהלך המכירה, הרישום הכוזב של מתן הדיוידי, פשוט גורמים לי לחשוב שיש לי עסק עם אנשים לא אמינים וזה משליך על העיתון ומה שנכתב בו. הנציג שלכם אלי בן קפון רשם בחוזה דבר שאינו אמת - אם יש לכם אפשרות לחלץ את צילומי האבטחה של הסופר ואני מקווה שתעשו את זה תוכיחו מעל לכל ספק שאני סרבתי לקבל את הדיוידי ובאופן חד משמעי! אני מוכן להחזיר את כל המגזינים שלקחתי הם ארוזים בשקית הניילון שבה אותם קבלתי, אני אחזיר גם את הספרים - אבל מנוי שלכם אני בחיים לא אהיה ואני מוותר גם על השבועיים חינם שקבלתי במתנה.
אני לא מקבל עדיין עיתון יומי ולא מעוניין שיגיע אליי אחד כזה - אני רוצה שהעסקה תבוטל לאלתר, תודה דוד.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזרת המתנות שקבלתי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- פניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.

הפניה נבדקה וטופלה מול הלקוח.



תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה