פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ביותר שנמשך ונמשך ונמשך נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 עשיתי מנוי לשלושה חודשים על עיתון ידיעות אחרונות במהלך שבוע הספר, במבצע שכלל שוברים לקבלת שישה או שמונה (איני זוכר היטב את מספר הספרים שהוצעו במבצע) ספרים מבית ידיעות אחרונות בחינם.
כעבור שנה, הוצע לי שוב מנוי לשלושה חודשים על העיתון ונמסר לי כי אקבל שוב, שוברים לשישה או שמונה ספרים, באמצעות מכתב לדואר. את השוברים הללו מעולם לא קיבלתי לידי. פניתי אז למחלקת השירות ונעניתי כי השוברים נשלחו אלי ועל כן עלי למלא תצהיר ובו להצהיר כי מעולם לא הגיעו השוברים לידי. כך עשיתי ושלחתי את התצהיר בפקס אליהם. לאחר כל פרוצדורה זו שנדרשה ממני, פנו אלי ממחלקת המנויים ואמרו לי כי מאחר ושבוע הספר נגמר, כי אז, אין הם יכולים להענות לי ו/או לשלוח שוברים חדשים. בה בעת, ציינתי בפניהם, כי אין לי בעיה לקבל לידיי שוברים עבור שבוע הספר שיחול בשנה הבאה, אך הם השיבוני כי הדבר אינו אפשרי.
הדבר תמוה ביותר בעיני מאחר ועבור ידיעות אחרונות מנויים/כמו גם ההוצאה לאור, עלות הספרים אינה משתנה בין אם מדובר בשבוע הספר ובין אם מדובר בשאר השנה.
מאז ועד היום, מעולם לא קיבלתי לידיי את מה שהובטח לי.
מייעוץ משפטי שקיבלתי, הוברר לי כי הדבר הינו הפרת חוזה שנכרת ביני ובין ידיעות אחרונות מנויים. למותר לציין, כי הוסבר לי בעבר, כי אם אפנה לביהמ"ש לתביעות קטנות, ברור הדבר כי לא רק שאקבל לידיי את הפיצוי הראוי, יתכן כי אף לא יתקיים כלל דיון בעניין, מאחר וידיעות אחרונות יפצוני מיד, עובר לקבלת כתב התביעה לידיהם. אף על פי כן, אין ברשותי את הזמן ו/או כוחות הנפש, להתחיל בהליכים שכאלו, מאחר והדבר כרוך באובדן ימי עבודה, ובפיצוי כללי שאינו מכסה את "הפסדי" העתידיים.
מאז ועד היום, מידי שלושה חודשים בקירוב, פונים אליי מידיעות אחרונות מנויים, באמצעות הסלולר, במטרה שאחדש את המנוי שהיה לי בעבר.
בכל השיחות עימי למטרה זו, אני שב ושוטח את טענתי בדבר רצוני בקבלת מה שהם התחייבו בעבר, בטרם אחדש מנוי.
בשיחה שהיתה לפני כחודשיים, שבתי והסברתי את הדבר לנציג, אשר שב אלי לאחר מס' ימים כמדומני, בתשובה, שמנהל המדור מסר לו כי"לא ניתן לפתור את הבעיה, מאחר ואיני לקוח שלהם כרגע" ועוד "באם אחדש את המנוי, הם יבואו בהצעות לפתרון הבעיה מן העבר".
הדבר תמוה ביותר בעיני, מאחר ואיך הם ייבנו עימי אמון שוב, עוד בטרם השיבו ו/או פיצו אותי על העבר?!
הפסד כספי ועגמת נפש מרובה סוג הנזק :
קבלה לידיי של שוברים לבחירת שישה/שמונה ספרים מהוצאת ידיעות אחרונות שעלות כ"א אינה מעל 90 ש"ח פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה