פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת דמי מנוי ואי הענות לביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד 15.3.10
ידיעות אחרונות
מדור מנויים

הנדון : ביטול מנוי ע"ש נחמה טרביץ – רח' ויצמן 32 נתניה

אימי מנויה ותיקה של העיתון שנים רבות.
ב 10.3 חויבה ב 142 ₪ במקום 114 ₪ כפי שהיה תמיד.

נציגה שלכם התקשרה לאימי ולטענתכם ביקשה מאמי לאשר המשך המנוי לשנה או שנה וחצי נוספים ללא אפשרות להפסיקו ובנוסף בעלות של 142 ₪ . דבר זה הזוי לחלוטין , זאת מאחר ואימי, מזה פרק זמן , שוקלת לבטל את המנוי ובטח לא יזמה או נענתה לשיחה להארכת המנוי.

לא ברורה לי מדיניותכם ובפרט ללקוח כה ותיק , להערים כל כך הרבה קשיים בהפסקת המנוי. זה בטוח לא נכון גם בהיבט השיווקי לגבי הצטרפות לקוחות חדשים שישקלו באם התנהגות כזאת שלכם תפתה אותם לבצע אצלכם מנוי.

אני פונה אליכם לבטל לאלתר את המשך המנוי של אימי אלא במידה ותוכיחו את בקשתה המפורשת להמשיך את המנוי בתנאים החדשים שהצבתם לפניה ללא אפשרות ביטול !!

לידיעתכם , אני מפסיקה את הוראת הקבע לאחר חיוב ההרשאה ב 10.04.

אני מבקשת להענות לבקשתה להפסיק להעביר אליה עיתון כפי שביקשה בשיחה עם נציג שלכם מיום 15.03 בשעות אחה"צ . וב 10.04 אתם תחייבו רק כפי העיתונים שקיבלה עד 15.03 , אחרת אחזיר את ההרשאה מסיבה הוראת ביטול.

חבל שכך צריכה להסתיים התקשרות עם עיתון שאמור להיות רציני . חבל שאין לכם רגישות כלפי המנויים שלכם ובפרט מנוייה מבוגרת, שבזכותה אגב גם הרווחתם מכירה של וולט דיסני לבניי .

שושי לנציאנו 0522-553558
[email protected]
ביתה של נחמה טרביץ
עלבון סוג הנזק :
הפסקת המנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה