פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לבטל מנוי נושא התלונה:
קובלוב ג'וליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 9074.ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מנוי באוקטובר 2009
עם שובר מתנה לנעלי הול סטר שאמור היה להגיע אחר חודש.
השובר לא הגיע התקשרתי לשירות לקוחות דיברתי עם יוסי וביקשתי
לבטל את המנוי מסיבה שלא קיבלתי את המתנה. בבדיקות שלו במערכת
היה טעות ועיקוב ובגלל זה לא נשלחה המתנה. ביקשתי לבטל מנוי כי אחרי
חודשיים של עיקוב כבר לא היה צורך בנעלי הול סטר. יוסי עביר פניה על ביטול
לנאוה שכר . עבר עוד זמן ולא היה תשובה, שלחתי מייל עם בקשת על ביטל המנוי.
פנתה אלי נאוה שכר מקשרי לקוחות גם מימנה ביקשתי לבטל מנוי תשובה שלה
היה שבלי הצהרה שאני צריכה לחתום שלא קיבלתי את השובר בדואר היא לא יכולה לבטל
מנוי. אמרתי לה תשלחי לי הצהרה אני יחתום ותבטלו לי מנוי.
סיפור נמשך עד חודש מרץ . במרץ קיבלתי מכתב עם הצהרה חתמתי ושלחתי חזרה לנאוה.
ב 10.03.10 .אחרי שבוע אני מקבלת דואר רשום עם שובר מתנה על נעלי הול סטר.
עוד הפעם פני ללוח ידיעות אחרונות וביקשתי הסבר :
הסבר קיבלתי ממנהלת קשרי לקוחות אלאנור דבי שאמרה שעוד הפעם היה טעות ונאוה
שלחה שובר שוב ואכשיו בגלל טעות של נאוה אני לא יכולה לבטל מנוי בגלל שעם אני קיבלתי את
המתנה בדואר יש התחייבות עד דצמבר .
למה על טעויות של עיתון אני צריכה לסבול ולשלם את תקופת ההתחייבות שאני מיזמן כבר לא
מעוניינת במנוי ובמתנה שלכם?
בתחילה הם לא ביצעו את משצריך , אז אני חושבת שהיה לי זכות לבטל את מנוי.
למה לעשות תרגיל כל כך משרעך בשביל להוציא כסף מאנשים ?

כספי סוג הנזק :
ביטול מנוי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה