פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי עקב שינוי תנאים ותשלום קנס בעקבות כך נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כ- 15 שנים (סדר גודל), אבי זכרונו לברכה היה מנוי בידיעות בתל אביב, עבר לחיפה ולאחר מותו המשכתי את המנוי בחיפה (יחד כ 15 שנה).
כל אותה תקופה העיתון הגיע לבית בסביבות 5 בבוקר.
פתאם ללא הודעה מוקדמת וללא התנצלות, העתון החל להגיע לאחר השעה 6 בבוקר.
(ראיתי שהחליפו את המחלק).
צלצלתי ובקשתי להחזיר את מועד החלוקה ל- 5 בבוקר, מכיוון שאני יוצא מהבית ב- 6 וקבלת עתון לאחר 5:30 כאילו לא התקבל (עד 5:30 אני קורה עתון ולאחר מכן מסתדר ויוצא).
לאחר תקופה שמשכו אותי (מספר מועט של חודשים), והבטיחו שינסו להחזיר לשעה המקורית, אמרו שההתחייבות שלהם היא עד 6 בבוקר ולא לפני כן.
אולם כאשר המשכתי את המנוי לאחר מות אבי, הודעתי להם שאבי נפתר ואני מחדש מנוי על שמי, לא אמרו לי ששעת הקבלה היא עד 6 ולא עד 5 כפי שקיבלתי.
כאמור לאחר 15 שנה השתנתה שעת הקבלה ולאחר כל השיחות עם מחלקת המנויים ושירות הלקוחות ביטלתי את המנוי.
כל שיחה איתם נפתחה ב- 3 פעמים הודעה שאני אמור לשלם קנס על הפסקת המנוי לפני תום השנה. כל פעם בקשתי לא לשם את הקנס מכיוון שהעיתון שינה את התנאים (שנמשכו 15 שנים) ולא סתם ביטלתי את המנוי. היה קשה לדבר איתם כי היה להם מאד מאד חשוב להבהיר לי בבהירות מרבית את תשלום הקנס.
בסוף אכן ביטלו את המנוי בלקחו את הקנס.
אני חושב שלאחר מנוי של 15 שנה ניתן להתחשב בלקוח ששינו לו את התנאים, לפעול לפנים משורת הדין ולא להציק לו כל שיחה עם הבהרות חוזרות ונשנות, ובסוף לקחת את הקנס.
הדבר משאיר טעם רע.
מדי פעם הם מתקשרים ורוצים לחדש את המנוי, כמובן שאני לא מחדש גם כי השעה המובטחת לא מתאימה לי וגם כי נפגעתי מההתייחסות, ולאף אחד במחלקת המנויים ושירות הלקוחות לא אכפת.
הייתי מצפה להתנהגות קצת יותר אדיבה ומתחשבת, ולהחזר הקנס שנלקח.
גם עגמת נפש, גם בזבוז זמן וגם כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה