פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בגין מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום
לאחרונה נתקלתי במקרה חמור שקרה עמי. באחד הימים ערכתי בדיקה של כרטיס האשראי של בעלי וראיתי שגם מכרטיסו מורידים סכום כסף בעבור מנוי בידיעות אחרונות ובמקביל מחייבים גם את כרטיס האשראי שלי.
בבדיקה שערכתי עם נציגים רבים משירות הלקוחות של ידיעות, נמסר לי כי המנוי הינו על שם לימור קבלו (כאשר אם אחפש הקבלה הדבר היחיד שעולה הוא שם בתי תימור שהינה בת 16 בלבד) וכי המנוי מגיע למשעול מורן 5 בישוב עומר שבו מתגוררת אחותי. ברצוני לציין כי מעולם לא עשיתי עבורה מנוי וגם היא לא עשתה מנוי עבור עצמה (כמו כן ברצוני לציין כי היא מקבלת עיתון בוקר אחר ואינה זקוקה לעיתון נוסף).
לאחר דין ודברים הוסכם ע"י נציגת החברה, דקלה לזכותי, כאשר בדקתי בדו"ח האשראי ראיתי שזה לא קורה וכי אין שום זיכוי. פניתי שוב לידיעות ונאמר לי שמאחר ואחותי קיבלה את העיתון לא מגיע לי החזר. בשיחתי עם אחותי מסתבר שהיא ניסתה לייצור קשר עם ידיעות, ופעם אחת הופסק קבלת העיתון ליומיים ולאחר מכן שוב חודש.
מעולם לא הגיע לידיה חוזה או איזה שהן הטבות מתוקף המנוי, לכן אני תוהה כיצד קורה דבר כגון זה ואיך עיתון המדינה עיתון שמכבד את עצמו אינו נותן חשיבות לשאלותיי:
1. מי חתום על ההסכם
2. מתי זה נעשה, אם בטלפון אני מעוניינת לשמוע את ההקלטה
3. מי מסר את כתובתה של אחותי
עליי לציין שלאחרונה היחס משירות הלקוחות של החברה ותשובותיהם אינם לשביעות רצוני.
הבעיה אינה הכסף שנגבה ממני במרמה אלא כל ההתנהלות.
כעיתון המכבד את עצמו אני מצפה לבדיקת הדברים ולתשובות אמיתיות ומספקות.
אך טרם התיחסו למכתבי ופניותי הרבות לגורמים שונים בחברה.
לעזרתכם, אודה
בברכה,
יהודית
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה