פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צחוק מלקוח\ות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש לערך ביצעתי מנויי בעיתון ידיעות אחרונות.
לאחר הבטחות טלפוניות על מתן הטבות כדיי לשכנע אותי לבצע את המנוי  השתכנעתי לבצע את המנוי.
אח לתדהמתי גיליתי כאשר העיתון האמין "ידיעות אחרונות" פרסם "סקופון"מתנה ב"משקפי אלפרין" השובר היה שיקרי ללא פרטים מדוייקים וכל סניף של אופטיקה אלפרין אשר ניגשתי אליו אינו כיבד את המבצע.
מצד ידיעות נמסר לי כי אכן החנות חיבת להביא לי משקפיים והחנות מצידה לא מכירה בעניין זה ללא התנאים שסוכמו עם העיתון.
לאחר שנוכחתי לדעת שאין הטבות חינם מהעיתון הזה בתמורה למנויי שרכשתי, ביקשתי לקבל חוזה אשר מסכם את העסקה שביצעתי מול העיתון.
לאחר חודש פניתי לשרות לקוחות בעיתון ידיעות אחרונות לברר איפה עומד החוזה שהובטח לי תוך שלושה ימי עבודה, נוכחתי לגלות מעבר לקוו השני שהנציג יעשה לי טובה וישלח כאשר הוא מתמהמה בטלפון ועושה עצמו כאילו זה לשלוח יונה שלו בדואר.
באותו רגע התעצבנתי ושיתפתי את הנציג כי הנני מעוניין לקבל טלפון של פניות לשיפור השירות ואינו היה מוכן לתת לי מספר מלבד פקס.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה