פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2009 בהיותי מנויה לידיעות מנויים (או חידוש מנוי לא זכור לי) ניתנה לי הצעה לרכוש מנוי ולקבל 400 ש"ח תווים למימוש בהום סנטר והתחייבות לשנה.
לאחר כ8 חודשים בעקבות פיטוריי בעלי מעבודתו, לא כובדה הוראת הקבע ולא היה באפשרותי לשלם את המנוי. לאורך כ חצי שנה במספר מקרים דיברתי עם מחלקת גבייה וביקשתי דחייה של המשך המנוי בעקבות מצבי הכלכלי. וכך היה. בחודש יוני לפני כ שלושה חודשים שילמתי את חובי (בעקבות אי כיבוד הוראת הקבע) והמשכתי את המנוי.
לצערי בתחילת חודש אוגוסט פוטרי מעבודתי, אך המשכתי לשלם עוד 2 תשלומים של הוראת הקבע בכדי לסיים את התחייבותי על המנוי.
לפני כשבוע ב-21-9-10 שלחתי אימייל עם בקשה להפסיק את המנוי. קיבלתי מענה אוטומטי בו הובטח לי כי נציג יחזור אלי תוך זמן קצר. כמובן שזה לא קרה, אז הבוקר 27.9.10 התקשרתי לשרות המנוים ודיברתי עם בחורה בשם עדי שניסתה בכל כוחה בתחילה לשכנע אותי לא לבטל, ולאחר שראתה שהיא לא מצליחה, עברה לשקרים בהם אמרו שיצרו איתי קשר ב31.8.10 כדי להגיד לי כי כובדה הוראת הקבע ולכן זה מהווה עבורם אישור להמשיך עוד 3 חודשים, ולאחר שהתווכחתי איתה, היא עברה להמצאה אחרת כי יש לי שבועיים הקפה נוספים ולכן המנוי יימשך עד סוף נובמבר.
אני הודעתי לה כי אני מבטלת את הוראת הקבע בבנק, ומודיעה להם על הפסקת המנוי מרגע זה.
היא המשיכה להתקשר עוד פעמיים עם איומים והודעות שונות ולא היתה מוכנה להעביר אותי לשיחה עם האחראית שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת הטרטור, התנצלות!!!! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה