פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי-מלחמת התשה מול נציגי שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון- רמסתם ברגל גסה את שארית האמון שנותר בי כלפי ארגונכם ופועלו
שלום רב.

ברצוני ליידע אתכם במס' נקודות חשובות- לאחר סיום כתיבת מסמך זה
אבקש לנתק כל קשר שירותי זה או אחר עם ידיעות מנויים.

1- בבוקרו של יום שישי זה- 22/10 . לא הופיע עיתון בפתח ביתי.
כעוסה ומאוכזבת- מאחר וזאת הפעם הרביעית תוך חודשיים, התקשרתי למוקד שירות לקוחות.
ענתה לי נציגת שירות העונה לשם מיכל ("מצוות לירון" לדבריה), סיפרתי להנ"ל את הסאגה המעייפת הזאת שאני נתקלת בה כבר זמן ממושך. אציין שבמסגרת שיחתו זו אליה הרמתי את טון הדיבור כלפיה, תוך כעס ואכזבה רבה למשמע דבריה.
"אני מבינה את הכעס שלך" " זה באמת לא בסדר" "אני אטפל בזה באופן אישי" חבל לבטל מנוי את לקוחה ותיקה" אני אפצה אותך"
שבעה מהבטחות הסרק שלכם ושל נציגים מטעמכם, הטחתי בה את אכזבתי המרה תוך דרישה חד משמעית לביטול המנוי.
גב' מיכל- שאופי השיחה מולה כלל מניפולציות זולות, הבטחות שווא, ביקשה ממני להאמין לה הפעם. (כאילו חייה תלויים במנוי העיתון שלי) ושהיא באופן אישי תבדוק מה קרה עם השליח. ותביא לפתח ביתי את העיתון עוד היום תוך 3 שעות מפנייתי אליה.
השעה הייתה 11:40 בבוקר. עוד ציינה הנ"ל כי היא תפצה אותי במגאזין בלייזר.

2-כמובן שהעיתון לא הגיע וגם לא הפיצוי המובטח- ושוב הרגשתי שאני נופלת "למלכודת הדבש" של נציגי השירות הערמומיים שלכם, חסרי תודעת שירות, ואמינות בסיסית כלפי הלקוחות ששוחחו מולם.
רואה בכך אקט של זלזול ורמיסה בוטה . חזון השירות, מענה והקשבה לצרכי הלקוח התרסק לרסיסים.

3-בחודש ספטמבר האחרון יום שלישי 21/9 שוב לא הגיע העיתון לפתח ביתי. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות, עייפה ומאוכזבת ממנגנון ההבטחות חסרות השחר שלכם. ענתה לי בחורה חביבה בשם ג'קי. הקשיבה לי כמובן, התנצלה ובלה בלה....
ביקשה ממני הזדמנות נוספת לתקן את העוול הנ"ל. וטענה שהיא באופן אישי תדאג לטפל בעניין השליח והעיתון יגיע לביתי .
עוד ציינה באוזניי, שהיא תתקשר אלי לנייד למחרת בבוקר כדי לבדוק שהכול יסתדר לפי שביעות רצוני.
מיותר לציין שדבר מהבטחותיה לא התקיים. מעולם אותה נציגה לא התקשרה אלי, לא טרחה לשאול, ולבדוק .

4-עוד במהלך חודש ספטמבר בחג סוכות שני. שוב העיתון לא הגיע לפתח ביתי. אני בחיוך עייף מאוכזב , אמרתי לעצמי "נו מה זה משנה" במילא שיחותיי לא משרתות ועוזרות לקידום העניין. ולכן גם לא התקשרתי להודיע.

5- כמו שהבנתם , הגעת העיתון לביתי מתקיימת לפי מדיניות "הרולטה" פעם כן, פעם לא, תלוי כנראה במצב רוח של השליחים- שבעתי מכך. הפינוק של לקבל עיתון בוקר מטעמכם עד לפתח הדלת. הפך עבורי לעונש, לעינוי ,לעניין שמצריך כוחות נפש, אזלה לי הסבלנות.
לא נותרה בי טיפת טולרנטיות וכבוד כלפי ארגון זה.

6- אי לכך ובהתאם לזאת- דורשת לבטל את המנוי העיתון שלי- לאלתר!!!

7-אבקש להודיע לי טלפונית שמכתב זה התקבל ופנייתי תטופל באופן מיידי.

תודה. מירב רומנו
054-2643448


עלבון וביזבוז כסף סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וכרגע אנחנו בטיפול מול המנויה .



תגובה:


מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה