פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלטת ידיעות על אי זכאות למתנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חידשתי מנוי לי ולבעלי לתיאטרון הצפון. עם החידוש הגיעה חבילת הטבות וביניהן שבועיים מתנה עיתון ידיעות /כלכליסט (לבחירתי, לפי דברי הנציגה בתיאטרון וגם לפי נציגי ידיעות אחרונות לפני מספר שבועות) + ספר. יצרתי עם ידיעות אחרונות, כאמור, קשר והם הבטיחו שאקבל את ההטבה ולשם כך אאזר בסבלנות כי זה יקח זמן. בהמשך, התקשרו שוב לבעלי מיוזמתם ואמרו שנחכה בסבלנות. ההטבה בדרך. חיכינו בסבלנות עד שראינו ששכנתנו לבניין שחידשה כשבועיים אחרינו, החלה לקבל את העיתון. התקשרתי לידיעות ושאלתי מה קורה איתנו. העבירו אותי לנציגה המטפלת בהטבה של תיאטרון הצפון. כששטחתי בפניה את הבעיה ביקשה שאמתין על הקו. אחרי מספר דקות, חזרה אלי הבחורה ואמרה ששוחחה עם המנהל שאמר לה שאת הספר נקבל אבל את העיתון ידיעות אחרונות לא נקבל. נקבל כלכליסט במקומו. הופתעתי ושאלתי מדוע. הנציגה השיבה שלפני פחות משנה קיבלתי מתנה עיתון לשבועיים וזו הטבה שניתנת אחת לשנה. הייתי המומה כי מעולם לא ביקשתי את ההטבה הזו שלטענתם שלחו לי וכנראה עשו זאת על דעת עצמם. אנחנו במפורש לא ביקשנו הטבה שכזו משום שהיתה תקופה שהתקשרו אלינו מידיעות אחרונות כל יום בכדי לשכנע אותנו לעשות מנוי. דבר זה רק המאיס את ידיעות אחרונות עלינו ושיטת שיווק שלדעתי היא אגרסיבית וטרחנית זו בהחלט הרחיקה את ידיעות אחרונות ממטרתם. בנוסף: היכן כתוב סעיף זה בשובר המתנה של תיאטרון הצפון? אני לא מעוניינת בעיתון כלכליסט וכך גם אמרתי לנציגת העיתון. תשובת המנהל היא לדעתי מעליבה, קטנונית ושגוייה. לא כך מתנהגים ללקוח פוטנציאלי.
עלבון ו סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה