פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מוזרה, חצופה ןמרגיזה ולמעשה התנערות מאחריות של "העיתון של המדינה"iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רעייתי ואני מנויים על עיתון ידיעות אחרונות. ביום ו' ה 16.9.2011 לא הגיע העתון לפתח דירתנו. נסיון לברור הסיבה הביא אותנו למענה קולי אוטומטי שבישר לנו שבשל תקלה בדפוס העיתון יגיע מאוחר. בשעה 08:30 יצאנו לעיסוקנו ושבנו הבייתה בשעה 14:30 לערך. העיתון לא היה כפי הובטח. ניסינו ליצור קשר שוב והמענה הקולי הודיע שההמתנה תתארך בגלל ריבוי פונים ולאחר זמן קצר הודיע שהם עובדים עד שהעה 13:00 וניתן לפנות בדוא"ל. פניתי בדוא"ל פרטתי את העובדות וביקשתי שהעתון יובא עד שעה 19:15 דהיינו ארבע שעות לאחר משלוח הדוא"ל. כמובן שהדבר לא קרה. ביום א' קבלתי שיחה טלפונית ובה נאמר שהעיתון יצא לחלוקה בשעה 07:30 ביום ו'. הודעתי שיצאנו שעה לאחר מכן לא היה עתון וגם לא כששבנו. ביקשתי לדעת מדוע לא הגיע העיתון והתלוננתי על כך שלמרות שהם ידעו שצפויות בעיות בגלל התקלה בדפוס הם לא טרחו לדאוג שיהיה מענה אנושי שיוכל, אולי, לתת מענה למקרים כמו שלנו. כמובן שהוצע לרעייתי "פיצוי" חינם את "לאישה" ולמרות שהיא אמרה שאינה מעוניינת הוא נשלח בכל זאת.
מאז פניתי עוד מספר פעמים, שלוש או ארבע, ובתשובות שקיבלתי, אם קיבלתי נטען שקיבלתי תשובות או התייחסות לטענותיי דבר שאינו נכון.
בפנייתי האחרונה, לפני מספר ימים, ביקשתי את שמו, וכתובת הדוא"ל של הממונה בעיתון על פניות הציבור (בנתיים) לא קבלתי ואני ספקן אם אקבל. נוצר מצב "שעונים" לי על תלונותי אלה שהתלונות נגדם.
התלונה היא על זלזול בלקוחות ומידה של חוצפה.
ולמרות שניתן לעבור את השבת ללא העיתון (אנחנו גם קוראים את הארץ) אבל ידוע ש"אין דבר ישן יותר מהעיתון של אתמול".
איני מבקש כל פיצוי למרות שהתנצלות תהייה תגובה נחמדה והתארגנות אחרת למקרים דומים בעתיד תועיל ללקוחות וגם להם.
איני מקש מכם תגובה ואם בכל זאת ברצונכם ליצור קשר אז עדיף בדוא"ל.
להעמיד אותם במקומם פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה