פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת להפסקת ביטול - קנס שערורייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותב את המכתב הזה לאחר שיחה עקרה בת 50 דקות עם קשרי לקוחות.
אני מנוי ותיק של ידיעות אחרונות כבר כ 6 שנים. עד לפני 4 חודשים נהניתי מהעיתון מדי יום, ולמרות כמה תקלות בחלוקה במרוצת הזמן, סה"כ הייתי מרוצה מאוד.
לצערי לפני 4 חודשים חל שינוי במצבי התעסוקתי ובלימודי, ומאז אין לי זמן לקרוא את העיתון. אני מגיע למצב שביום שישי נזרקים חמשת הגיליונות של השבוע כאשר הם עדיין בגומייה!!! ואינם נפתחו בכלל...
בעקבות מצב זה שהולך להתקיים במשך זמן לא קצר, צילצלתי למחלקת המנויים בבקשה לבטל את מינויי וציפיתי שאקבל יחס הוגן כיאה ללקוח ותיק.
כאן ברצוני לציין שיש בידי מנוי לעוד מגזין מקבוצת ידיעות אחרונות (בלייזר) שאותו בחרתי להמשיך לקבל ולשלם עליו מאחר והוא חד חודשי.
לאחר שיחה עם נציגת קשרי לקוחות בשם שרה, התברר לי לצערי שהמחלקה אינה מוכנה לאפשר לי להתנתק אלא אם אשלם קנס של מעל 600 ש"ח.
על פי הבנתי ביוני 2011 הוארך לי המנוי לתקופה של שנתיים בעבור סכום שהוא זול מהחבילה הרגילה ובהשתמשם בטענה זו הם החליטו על גובה הקנס הנ"ל.
ברור לי לחלוטין נושא קנס יציאה ואף הוגן העניין אך זהו סכום שערוריתי!!!
כל בקשותי ותחינותי לנהוג בי כלקוח ותיק כל כל הראוי מכך נפלו על אוזניים ערלות ולכן אני מקווה שיחס זה לא יישנה עבור לקוחות אחרים העומדים באותו מצב...
לצערי, אני כבר לא אהיה לקוח שלהם בעתיד...
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה