פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לפנאי פלוס שמעולם לא קיבלתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים באפריל 2010 רכשתי מנוי לעיתון ידיעות אחרונות .לפני שבועייים התקשרתי לסגור את המנוי ענתה לי נציגה שאמרה שאני בהתחייבות ולא אוכל לבטל את המנוי אלא אם אני ישלם קנס יציאה. שאלתי, אם חוק ביטול התחייבויות לא חל על מנוי לעיתון? הנציגה אמרה שלא. זאת שאלתי הראשונה האם חוק ביטול התחייבות חל רק על חברות תקשורת או על כל חברה? בנוסף והנושא העיקרי הוא שגילתי פתאום שאני מנויה ממאי 2010 לפנאי פלוס התפלאתי מאוד שגם אני משלמת על זה כ23 ש״ח בחודש כאשר מעולם לא ביקשתי ומעולם לא קיבלתי את העיתון לביתי מה גם וזאת תלונתי השלישית אף פעם לא הונח העיתון על סף דלתי תמיד מאוד רחוק על כן על הפנאי פלוס שמעולם לא ביקשתי ולא קיבלתי אני מבקשת זיכוי רטרואקטיבי פניתי לשירות הלקוחות בסוף ינואר ענתה לי נציגה אורנה אם אני זוכרת טוב והיא אמרה לי שהיא תאזין לשיחה ותחזור אליי עד עצם היום הזה לא קיבלתי שום טלפון היום פניתי שוב ענתה לי נציגה בשם מיטל שהעבירה אותי לאחראי בשם שי שהבטיח שיחזרו אליי ביקשתי ממנו לטפל בי ברמה המיידית הוא סרב בטענה שלא מכיר את הסיפור והנציגה שמטפלת בי תחזור אליי בהקדם .טרם חזרו אלי ועדיין לא קיבלתי מענה לפנייתי. זה לא שרות !!!
כספי סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה