פרטי התלונה

תלונות משרד מבקר המדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרפסות ואישור כל דרישה מוגזמת של חברת החשמל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כל תלונה נגד חברת החשמל גוררת בעקבותיה "השלכת אשמה" של דובר ח"ח "הכל באישור המועצה לשרותים ציבוריים חשמל". אכן כך, רק מה שהוא שוכח לספר לנו הוא זה שלח"ח יש מחלקה שלמה של אנשי מקצוע (על חשבון הציבור) שכל תפקידם הוא לנהל מו"מ ולסחוט עוד אישורים להעלאת תעריפים, עמלות, היטלים וקנסות מהציבור. מחיר החשמל עולה פלאים כל אימת שמחיר הדלקים עולה, אבל שוכח לרדת כאשר המחיר יורד (כמו למשל בחודשים האחרונים ירד מחיר הנפט ב- 19%. ח"ח היא החברה היחידה (לא רק הממשלתית, בכלל) שקונסת אזרחים על כל יום פיגור בתשלום החשבון, מחייבת אותנו בעמלה 10 ש' על תשלום בצ'ק דחוי (העמלה לא לבנק,לח"ח), מנתקת חשמל כבר לאחר שוטף 30 שהחשבון לא שולם, ואף מנתקת חשמל לקשישים, נזקקים וחד הוריות ללא אמות מידה.
אבל האם לא מגיע לציבור קצת חמלה? קצת הנחה במחיר הקוט"ש? חשוב ביותר לדעתי ליצור אמות מידה לפני ניתוק חשמל לכל איש ואשה בישראל. המועצה לשרותים ציבוריים חשמל: צרו מנגנון מאוזן בין חובות הצרכנים לזכויות ח"ח כנגדם. טפלו במהרה בגל ניתוקי החשמל בארץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להוריד מחירי החשמל, להפסיק לנתק כ"כ מהר את הזרם, ל פתרון נדרש :

משרד מבקר המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה