התרפסות ואישור כל דרישה מוגזמת של חברת החשמל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כל תלונה נגד חברת החשמל גוררת בעקבותיה "השלכת אשמה" של דובר ח"ח "הכל באישור המועצה לשרותים ציבוריים חשמל". אכן כך, רק מה שהוא שוכח לספר לנו הוא זה שלח"ח יש מחלקה שלמה של אנשי מקצוע (על חשבון הציבור) שכל תפקידם הוא לנהל מו"מ ולסחוט עוד אישורים להעלאת תעריפים, עמלות, היטלים וקנסות מהציבור. מחיר החשמל עולה פלאים כל אימת שמחיר הדלקים עולה, אבל שוכח לרדת כאשר המחיר יורד (כמו למשל בחודשים האחרונים ירד מחיר הנפט ב- 19%. ח"ח היא החברה היחידה (לא רק הממשלתית, בכלל) שקונסת אזרחים על כל יום פיגור בתשלום החשבון, מחייבת אותנו בעמלה 10 ש' על תשלום בצ'ק דחוי (העמלה לא לבנק,לח"ח), מנתקת חשמל כבר לאחר שוטף 30 שהחשבון לא שולם, ואף מנתקת חשמל לקשישים, נזקקים וחד הוריות ללא אמות מידה.
אבל האם לא מגיע לציבור קצת חמלה? קצת הנחה במחיר הקוט"ש? חשוב ביותר לדעתי ליצור אמות מידה לפני ניתוק חשמל לכל איש ואשה בישראל. המועצה לשרותים ציבוריים חשמל: צרו מנגנון מאוזן בין חובות הצרכנים לזכויות ח"ח כנגדם. טפלו במהרה בגל ניתוקי החשמל בארץ.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להוריד מחירי החשמל, להפסיק לנתק כ"כ מהר את הזרם, ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|