|
|
|
|
|
|
אי מתן תשובה ע"י רשות ציבורית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי בתלונה למשרד מבקר המדינה בתאריך 31.12.2009. ביום 6.1.2010 אושרה קבלת תלונתי ( ל.דא0009.10) .מאז פניתי 3 פעמים בכתב אך לא נעניתי כלל. מדובר במשרד מבקר המדינה אשר אמור להיות דוגמא להתנהלות תקינה ומנומסת.
|
|
|
|
|
|
|
|
משרד מבקר המדינה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|