פרטי התלונה

תלונות משרד מבקר המדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה ע"י רשות ציבורית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בתלונה למשרד מבקר המדינה בתאריך 31.12.2009. ביום 6.1.2010 אושרה קבלת תלונתי ( ל.דא0009.10) .מאז פניתי 3 פעמים בכתב אך לא נעניתי כלל. מדובר במשרד מבקר המדינה אשר אמור להיות דוגמא להתנהלות תקינה ומנומסת.

משרד מבקר המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה