פרטי התלונה

תלונות נט-סל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה ארבעה חודשים מאחרים במשלוחים, לא מודיעים מראש שצפוי איחור במשלוח, לא כל המוצרים מגיעים, טלפניות מדברות לא יפה, בכללי לא שירותיים ! הוצע לי "פיצוי" של 30 ש"ח על כל עוגמת הנפש. לא מאורגנים ולא שירותיים באופן כללי !

נט-סל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח בעניין פנייתו ואנו מודים למר פרנק על פנייתו. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה