|
|
|
|
|
|
חוצפה של נציגים. חוסר מוצרים שהוזמנו |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בצעתי הזמנה ביום חמישי, כאשר הגיע שליח והתחלתי לבדוק הזמנה הסתבר שחסרים הרבה דברים (חצי ממה שהזמנתי).
התקשרתי לשירות לקוחות, אמרו לי שצריכים לבדוק את זה ויחזרו אלי.
כעבור 5 דקות חזרה אלי נציגה מבירורים ואמרה שבירור יהיה ניתן לעשות רק מחר.
טענה שניסו להשיג אותי (לא היו לי שיחות וטלפון תמיד זמין) אך לא הצליחו.
נציגה אמרה שאין את המוצרים והיא יכולה לספק לי אותם מתישהו.
לא הסכמתי ובקשתי לדבר עם אחראי ולקבל תשובות ברורות. נציגה סרבה ואמרה שאין תשובות נוספות. אין לי ספק שאני גם אחויב על סכום המלא של ההזמנה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נט-סל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|