פרטי התלונה

תלונות נט-סל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח מחפיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.5.06 ביצעתי הזמנה דרך אתר נטל סל
בהזמנה ציינתי בפירוש להביא רק מוצרי חלב שתוקפם מעל שבוע ימים.
בתאריך 28.5.06 קיבלתי את המשלוח.
היה בו קוטג' אחד עם תאריך של היום,מוצרי חלב שעמדו בחוץ שעות רבות והיו נוזליים וחמים,4 מלפפונים ואפרסק רקובים. שלחתי את תלונתי לנטסל וביקשתי זיכוי על המוצרים התקולים. חזרה אליי נציגה טלפונית ,על אף שביקשתי תשובה בכתב למייל ,ואמרה שהם יכולים לזכות אותי רק עבור מוצרים שאני מחזירה לחברה. מיותר לציין שלא שמרתי את הירקות הרקובים כראיה וסירבתי להחזיר את מוצרי החלב מכיוון שאין באפשרותי לחכות בבית למוצרים חלופיים בעוד מוצרי החלב הינם בשימוש יום יומי שלי ושל בן זוגי. שום פתרון אחר לא הוצע לי "כי הם צריכים הוכחה". מילה של לקוח לא מספיקה להם.
אני לא מעוניינת בזיכוי עתידי כי אין לי כוונה להיות לקוחה של חברה שלא מאמינה לי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי לכרטיס האשראי פתרון נדרש :

נט-סל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת חברתנו שוחחה עם הלקוחה בעניון פנייתה באופן אישי. אנו מודים לגברת לב-ארקין על פנייתה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה