פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המוצרים בזמן. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גילה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א' 6.10.13 הזמנתי מזגן בסניף שופרסל דיל בגילה. על פי נציג המכירות, המזגן היה צריך להגיע תוך שבעה ימים. התבקשתי לשלם את סכום העסקה בעת ההזמנה וכך עשיתי.
כעבור שבעה ימים, ביום ראשון 13.10.13, התקשרתי לסניף כדי לבדוק אם המוצר הגיע, נציג החנות ענה לי בכעס שהמזגן צריך להגיע תוך "שבעה ימי עסקים", וכך הוא דחה אותי בעוד יומיים. היום יום ג' 15.10.13 התקשר אלי נציג מהסניף ואמר לי שהמוצר יגיע ביום חמישי אחר הצהריים וגם זה לא בטוח.
אני רוצה להעיר שזו חוצפה גדולה לקחת מלקוחות את כל סכום ההזמנה מראש ולהבטיח שהמוצר יגיע תוך 7 ימים כשלבסוף הוא מגיע רק לאחר 11 ימים (ואולי אפילו יותר).
רשת שופרסל מתפארת באמינות שלה אל מול הלקוחות. תרשו לי לערער על זה. אני בספק רב אם ארכוש מהרשת מוצרים נוספים עם ההתנהלות הזאת.
לטיפולכם.
איתמר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על איחור ההספקה ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה