אי הספקת המוצרים בזמן. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
גילה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום א' 6.10.13 הזמנתי מזגן בסניף שופרסל דיל בגילה. על פי נציג המכירות, המזגן היה צריך להגיע תוך שבעה ימים. התבקשתי לשלם את סכום העסקה בעת ההזמנה וכך עשיתי.
כעבור שבעה ימים, ביום ראשון 13.10.13, התקשרתי לסניף כדי לבדוק אם המוצר הגיע, נציג החנות ענה לי בכעס שהמזגן צריך להגיע תוך "שבעה ימי עסקים", וכך הוא דחה אותי בעוד יומיים. היום יום ג' 15.10.13 התקשר אלי נציג מהסניף ואמר לי שהמוצר יגיע ביום חמישי אחר הצהריים וגם זה לא בטוח.
אני רוצה להעיר שזו חוצפה גדולה לקחת מלקוחות את כל סכום ההזמנה מראש ולהבטיח שהמוצר יגיע תוך 7 ימים כשלבסוף הוא מגיע רק לאחר 11 ימים (ואולי אפילו יותר).
רשת שופרסל מתפארת באמינות שלה אל מול הלקוחות. תרשו לי לערער על זה. אני בספק רב אם ארכוש מהרשת מוצרים נוספים עם ההתנהלות הזאת.
לטיפולכם.
איתמר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם על איחור ההספקה ועוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|