פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הדרים נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הדבר הבולט בסניף הוא הבלאגן. שום דבר לא מסודר ולא ברור לי איך אפשר לעשות קניות שאני לא מבינה לאן לפנות וגם העובדים לא יודעים אם בכלל המוצרים קיימים שם!
בנוסף והכי חמור מבחינתי זה היחס שם. רציתי לקנות ״עוף טוב״ היה מבצע של 2 ב64 שקלים. הגעתי לקופה ומסתבר שהשניצל הדק לא משתתף במצבע. עד עכשיו אני לא מבינה מה ההבדל בינהם זה א. אותו מחיר ב. אותה חברה.
המנהל לא רק שהיה נראה עייף ולא מרוצה שאני חופרת לו הסביר לי שאני צריכה לדעת קודים של מוצרים ולהסתכל על הצבע. ואני שואלת איך אני אמורה לדעת קודים של כל מה שאני קונה ?! ואם אני אוהבת את השניצל הדק למה לא מגיע לי להנות מהמבצע?! הרי זו אותה חברה!!!!!
פשוט ביזיון ותחושה של יחס מזלזל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כאשר מפרסמים מבצע על חברה שכל המוצרים ישתתפו !!!!! פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה