פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם.

הבוקר התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם כדי לוודא עד איזו שעה אני יכולה לבצע הזמנה דרך האתר ולקבלה עוד היום. הנציגה ענתה כי אם אספיק עד השעה 11:00 אקבל את ההזמנה עוד היום (ציינה שיש עומס אך ביקשה שאזדרז בהזמנה) אכן עשיתי את כל המאמצים וכבר בשעה 10:30 סיימתי את ההזמנה ושלחתי אליכם. כאשר הגעתי לשלב שבו אני אמורה לבחור תאריך, ניתנה לי רק האופציה למחר. בלית ברירה בחרתי את מחר, ובמקביל התקשרתי שוב לשירות הלקוחות כדי לבקש מהם שיעמדו בהבטחתם ויספקו לי את ההזמנה עוד היום כפי שהובטח לי בבוקר. לאחר שהנציגה הבהירה כי לא אוכל לקבל היום את ההזמנה, ביקשתי לשוחח עם מנהלת שהסבירה בקוצר רוח ובתקיפות כי אין סיכוי שאקבל היום את ההזמנה. זהו שירות מתחת לכל ביקורת והתעיה מכוונת שלכם. אין זכר להערה באתר בתחילת הקנייה על מצב שבו אתם לא מספקים את הקנייה היום, צריך לעבור את כל תהליך הקנייה שאורך זמן, כדי להבין שבסופו של דבר אין עוד משלוחים להיום. אתם מזלזלים בציבור הלקוחות שלכם וחבל שכך. אחרי הכל אנחנו הפרנסה שלכם. דבר אחד בטוח: אני כבר לא אחזור אליכם.

בברכה
ליאת ****
לקבל את המשלוח עוד היום פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה