פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההזמנה לא הגיעה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוצרים במעל 500 ש"ח באמצעות אתר האינטרנט של שופרסל. ההזמנה היתה אמורה להגיע בין השעות 10:00-13:00 ביום שישי. בבוקר התקשרו אלי כדי להודיע שיש שני מוצרים חסרים אבל יש חליפיים, אישרתי להם את ההחלפה. חיכינו וחיכינו וחיכינו... ההזמנה לא הגיעה! התקשרתי ב-13:00 למוקד הטלפוני, אין מענה! אומרים בהודעה הקולית שניתן לחזור אלינו, אבל רק ב-15:50. תודה באמת! אנחנו עכשיו תקועים לפני שבת, בלי מצרכים. מכיוון שאין מענה מאף גורם, אנחנו עדיין מתלבטים אם ללכת מהר לסופר קרוב כדי לעשות השלמת מצרכים הכרחיים לשבת. אני לא יכול לתאר את הנזק ואת עוגמת הנפש שנגרמה לנו, תקועים לפני שבת בלי מצרכים כלל. זו הפעם האחרונה שמשפחתנו קונה בשופרסל, באינטרנט או שלא באינטרנט. נ.ב מספר הזמנה - 5687538. היום יום שישי 25.4.14
בזבוז כספי סוג הנזק :
אנחנו לא נקנה יותר בשופרסל, פיצוי כספי על אובדן הכסף ועוגמת הנפש יהיה יותר מהולם פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה