פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במשקל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב הגננת כתובת:
גילה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבוקר קניתי מספר פריטים וכדי לחסוך בזמן המתנה לקופה החלטתי לעבור דרך הקופה האוטומטית.
העברתי את כל המוצרים וקבלתי חשבון בסך 42,34 ₪. ביקשתי לשלם במזומן ואז הוסבר לי שאין אפשרות עם קופות אוטומטיות.
עברתי לקופה רגילה והקופאית העבירה את המוצרים. לתדהמתי הרבה הפעם קבלתי 42,42 ( קןפאית טליה ששון פת'5563 09:49 28/05/2014 )
פניתי לאחראית מגי שהסבירה לי שבקופה האוטומטית באופן אוטומטי יורד 5 גר' על קניית ירקות או פירות בגלל עניין של סלסלה.דבר שכנראה שלומי לוזון מנהל הסניף לא ידע כאשר הוא הגיע לעזור למגי.
ביקשתי את הקבלה של הקניה מהקופה האוטומטית אבל מגי סרבה לתת לי אותה. כאשר היא חשבה שאני לא שומעת מה שהיא אומרת היא אמרה לשלומי "אל תתן לה.
יאמר לזכות הקופאית הראשית שהיא החזירה לי 10 אגורות לא בלי לציין "בשביל 10 אגורות?"

אני רואה באירוה זה אירוע חמור ואני פונה אליכם לפני שאפנה לרשויות המטפלות בעניינים אלה.

מודה לכם על הטיפול
אנני קורלנד
עלבון סוג הנזק :
אני מבקשת התנצלות של מגי ושלומי ופיצוי כספי על העלבון וביבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה