פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוחה קבועה ומאוכזבת של שופרסל דיל.
כבר פעם שלישית שאני קונה שמרים והם עם עובש.
בפעם הראשונה 30.5.06 רכשתי 10 קוביות של שמרים , בתאריך ה-1.6.05 ערב שבועות פתחתי את השמרים ונדהמתי לגלות שכולם מלאים עובש , חשבתי לעצמי שלא אכסנתי אותם היטב , זרקתי אותם לפח.
שבועיים לאחר מכן קניתי 6 קוביות שמרים , פתחתי אותם ושוב הם היו עם עובש גם אותם זרקתי.
ביום חמישי האחרון שוב קניתי 6 קוביות שמרים והם היו עם עובש!!!!!!
זה כבר מוגזם , בפעם הראשונה נתקעתי ללא שמרים טריים בחג , ובפעמיים לאחר מכן נתקעתי ללא שמרים טריים בהכנות לשבת.
התקשרתי לחברה , השארתי הודעה אך הם לא חזרו אליי.
עם מי אפשר לדבר על כך ולפתור את הנושא?....

בנוסף רציתי לברר מדוע מוכרים בשופרסל את הפריגת הקפוא רק בקרטונים של 4 יחידות ולא בבודדים ולמה יש רק תפוז ולימון ולא מביאים טעמים נוספים?
כספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה