פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות דרך פנייה באתר האינטרנט של שופרסל דיל - זילזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הלח"י - ראשון לציון כתובת:
הלח"י סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה לשון ההודעה שנשלחה דרך האתר שלהם:
"ברצוננו להתלונן בנוגע ליחס משפיל!!!!!!!!!!, שקיבלנו מקופאית היום, כאשר ניגשנו לקבל שרות והיחס שלה כלפינו היה מעליב ביותר, רק שאלנו שאלה בנוגע לקופון שהיה ברשותנו ולא רצתה לעזור כלל!!! ואף אמרה "תעבור קופה" ולאחר ששאלנו "מה" בשפת רחוב אמרה "הלאה" ועוד הרבה ביטויים מעליבים. בכל אופן שמה "שרה ******" קופה 4 בשעה 18:00, זה לא יחס שאני רוצה לקבל ממקום שאנו מגיעים מידי שבוע לבצע את הקניות לביתנו, המינימום זה לא לענות ולהגיד שלא יודעים אבל לנפנף אותנו זו חוצפה!!!, המקרה עוד ארוך ולא נעים, בתור לקוחות קבועים (אתם מוזמנים לבדוק) אנחנו שוקלים לעזוב עקב המקרה המצער והחוסר הנעימות שמלווה אותנו, הקופאית אף הפכה את כל העניין למהומה במקום!!! חשבנו אף להשיר את העגלה ולעזוב עקב אי הנעימות, הסיף קרוב לביתנו ונוח לנו לבצע קניות בו אף ישנם קופאיות רבות שאנחנו מכירים וביחסים טובים (ציפורה) שאף השרות שלהן מעולה. אנחנו מבקשים את התייחסותכם, האם כרשת שכל עובד מייצג אתכם, כך ראוי להתנהג? הדבר הראשון בהגענו לבית זה לרשום לכם ולהעביר לכם את האירוע הלא נעים שעברנו. מקווים שתטפלו בעניין. ושוקלים האם בכלל מתים לנו לחזור לסניפכם (סניף שאנו רוכשים בו המוןןןן) שוב"

בנוסף ברצוננו לנצל הזדמנות זו, להתלונן בפני המנהל אשר מעסיק עובדים זרים, הריח הרע בלשון המעטה גומר עלינו, כל פעם שאחד העובדים הללו עובר במעבר של סניפך קשה לנשום. מקווה שזה יעזור.
נטשנו את הסניף סוג הנזק :
טיפול / התייחסות פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה