פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופות לא תקינות . חיוב כפול בתו הזהב. נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח ליבריה חיפה כתובת:
דניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום 14-07-2014 ערכתי קניה בחנות שופרסל סניף דניה.
החשבון נערך בקופה מס' 3 בסניף.
החיוב נעשה בכרטיס תו הזהב. הכרטיס הראשון עבר וחוייב בסכום 12.32 לצורך חיוב יתרת החשבון נמסר ונסרק כרטיס תו זהב חדש (יתרת פתיחה 500ש"ח).
בשלב זה נתקעה הקופה . לא יצאה חשבונית ולא היתה כל תגובה מהמכשיר. הקופאית קראה לאחראים שניסו במשך דקות ארוכות מאוד לתקן את המצב ללא כל הצלחה. אני הבעתי את מחאתי על העיכוב ובקשתי בנימוס שיתקשרו לחברת האשראי ויבררו העם בוצע חיוב על הכרטיס המלא. ישחררו אותי עם הסחורה שכללה גלידה ויתקנו את הקופה על חשבון זמן העבודה שלהם ולא על חשבון זמן הפנאי של הלקוחות שלהם.
הם עשו עצמם לא מבינים וטענו שאי אפשר ושכנעו אותי להכניס את הגלידה למקפיא בנתיים.
תוך כדי כך הסתבר לי מדבריהם של הקופאית ושל עובדים נוספים שבאותה קופה היתה תקלה יום קודם גם כן.
הם אלצו אותי להמתין למעלה מ40 דקות, להעביר את כל הקניה בקופה מחדש וגם לשלם על הסחורה שוב כאשר טענו שהחיוב הראשון יזוכה אחרי 48 שעות. בלית ברירה ואחרי מחאה תקיפה הסכמתי.
אתמול בדקתי את היתרה בשני הרטיסים וקבלתי בתדפיס "העסקה טרם נקלטה בלאומי קארד".
היום 17-07-14בדקתי את היתרה בכטיסים הנ"ל שנית ואמנם כפי שצפיתי חוייב סכום הקניה פעמיים ואין שום זכוי.
לאחר פניה טלפונית ללאומי קארד ולשירות תוי הקנייה של שופרסל נאמר לי שאקבל את שהזיכוי ימתין לי בסניף. נאמר לי שהדבר סודר עם סרגיי סגן המנהל בסניף.
הגעתי לסניף בצהרים בקופה הראשית לא ידעו במה מדובר והייתי צריכה להסביר לנציגה שהיתה שם את כל מהלך העיניינים מחדש לבסוף אחרי כ25 דקות קבלתי את הזיכוי וגם שם נאמר לי שמהלך היעניינים לגבי לא התנהל כשורה.
איני מתכוונת לשנות את מנהגי הקניות שלי סניף השופרסל בדניה הוא הקרוב ביותר למקום מגורי ומטעמי חיסכון בזמן ובדלק אני מתעתדת להמשיך להשתמש בשירותיו. אין לי כל טענות על איכות הסחורה או על אדיבות העובדים . אך נראה לי אטימות מנהלי הסניף לזמני הלקוחות מחייבת טיפול. מבקשת פיצוי הולם על בזבוז זמני, עוגמת הנפש והזלזול.
התנצלות בכתב ופיצוי הולם פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה