פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומענה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בכל הזמנה שביצעתי היו מוצרים שגויים, פגומים או שלא הגיעו. בנוסף, אין למשלוחים אפשרות לשמר מוצרים קפואים ואפילו לא קרים (מדובר בסכנה ממשית עליה הם לא מתריעים) התקשרתי ובוטלו המוצרים לאחר דיון ואף ויכוח, אלא שלא ראיתי את הזיכוי וגם לא שינוי בגישה. התקשרתי מספר פעמים וגם השארתי הודעה בדף הפייסבוק ואף אחד לא חזר אלי בנוגע לבעיות השירות האלו. היום קיבלתי מארז נייר טואלט קרוע כולו, ביקשתי מהשליח שייקח בחזרה והתקשרתי לשירות הלקוחות. השארתי את מספר הטלפון לחזרה בשל "עומס" ומאז אני מחכה, שעות רבות לאחר מכן. אין אפשרות להתקשר שנית. בדף הפייסבוק של החברה ברור שמדובר בתלונה חוזרת וידועה שאינה מקבלת כל התייחסות.
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר, פיצוי ושינוי מדיניות ושירות. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה