פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריית אתא כתובת:
איקאה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום עשיתי קניות בשופרסל איקאה כרגיל כל שבוע , מגיעה לקופה שירות עצמי . יושבת קופאית אחראית בשם גלינה שעמדה על העורף שלי עד שלא סיימתי חשבון וראתה שלא עיברתי את שישיית מים שנמצאים בעגלה מול עיניים שלה וחשבה שאני גונבת , אך היא לא ראתה שעיברתי את המים בתחילת החשבון עוד . כדי לא להרים שישיית מים גזרתי קוד ושמתי בארנק , כל פעם בקניה עיברתי את הקוד . כבר מספר פעמים קודם שאלה אותי גלינה למה לא עיברתי מים והסברתי לה עוד פעם שיש לי קוד . היום בפעם חמישית כבר התפוצצתי .
קודם כל יש לה מסך שיכולה לבדוק אם עיברתי משהו או לא . גישה של גלינה כל כך גסה ומעצבנת . במקום לעזור היא עם פרצוף חמוץ מסתכלת מה אני רוצה לגנוב . ממש לא נעים . אני כל שבוע עושה קניות במאות שקלים רק בסופר הזה ואם צריך לבדוק סל קניות אף פעם לא התלוננתי ולא סירבתי . אבל לגלינה זאת צריך ללמד איך לגשת ללקוחות ולא כל אחד גונב , זה ממש מעליב . נוח לי לעשות קניות בשירות עצמי ולא לעמוד בתור בקופה רגילה . אבל אחרי מקרה היום אין לי חשק לחזור שוב לסניף הזה .
לטיפולכם
עלבון סוג הנזק :
ללמד את הגלינה לדבר עם לקוחות פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה